Adanalı Dizisi – Müzikleri – Resimleri – Web Sitesi

Adanalı dizisi, adanalı izle, adanalı film izle, adanalı dizisini izle

Adanalı Teknik Ekip ve Oyuncular

Posted by kedimi7m Kasım 16, 2008

Yapım: Kuzey Production

Yönetmen: Tayfun Güneyer-Kartal Çidamlı

Senaryo: Tayfun Güneyer

Görüntü Yönetmeni: Bülent Terzioğlu

OYUNCU LİSTESİDE

OKTAY KAYNARCAADANALI YAVUZ

MEHMET AKİF ALAKURTMARAZ ALİ

SELİN DEMİRATARİDİL

ORHAN AYDINNEVZAT MÜDÜR

NURHAN ÖZENENHAFİZE

SERENAY SARIKAYASOFİA

PINAR DİKİCİAYŞEGÜL

ALİCAN YÜCESOYTİLKİ TİMUR

RÜZGAR AKSOYFERRUH

GÖKHAN KIRAÇMÜLAYİM

FIRAT ALBAYRAMBONCUK SEMİH

ÇAĞKAN ÇULHAENGİN

ZEYNEP KOLTUKMARİA

NİLÜFER SİLSÜPÜRDERYA

ERDOĞAN AYDEMİRADNAN

AYHAN EROĞLUMATADOR İSMAİL

BÜLENT ONUREMNİYET MÜDÜRÜ

MARK LEVİTASAVUKAT

158 Yanıt to “Adanalı Teknik Ekip ve Oyuncular”

  1. ilayda said

    gökhan kıraç çok tatlı

  2. adnan karaağaç said

    ellerinize saglık güzel bir dizi yapmışsınız. bazı bölümleri adana,da çekmeyi düşünüyormusunuz.adanamızı çeşit çeşit biberle değilde kebabıyla, şalğamıyla ön plana çıkartın adanadan adnan karaağaç

  3. asena said

    ben hayatımda bu kadar yakışıklılık gormedım en çok fıray albayramı çok seviyorum acayip yakışıklı.her hafta yayınlanırken nefesımı tutup izliyorum çünkü bu diziyi çok seviyorummm

  4. ilayda said

    çagkan çulha tatlı aşkım

  5. oğuz ışık said

    slm nbre ben öncelıkle köydenım köy cocuqum fılm güsell ınsnlarda güsel oynuyorlar hepsi süper ler yane msn werıom bayanlara sadece eklesın ark. olalım dıe ok albideburdanyak_59@hotmail.com eklersınnız sevnrız sadece ark. olmak ıcın ok görşüz. kib by???…

  6. bennu said

    alllahımmmmmmmmmm insan bukadar tatlı olabilir mi
    inanmıyorum fırat albayram oyyyyyyyy kaymaklarıda varmış yarebbim insan bu kadar mı yakışıklı olur yaaaa idil de oynatmasın maraz aliyi ondan sonra benim boncuğumda içeri girer saçını başını yolarım o kızın haa nese sonra boş vaktim olursa bi daha yazarım bye…

  7. bennu said

    bu kadar tatlı bi insan yok yhaa sevgilime benziyo aynıı belkide o yüzden bu kadar begeniyorum onu çok yakışıklı sevgilim kadar olmasada tabii

  8. bahar said

    ya fırat sana aşığım ben ya bir insan bu kadar yakışıklı olamaz her halde en çok seni ve tilki timuru seviyorum

  9. sofianur said

    ben yunanlıyım aynı adanalı gibi babam adanali ben sofiyayı çok seviyorum sofianında arkadaşının kardeşiyim

  10. çılgın baby said

    valla ben boncuk semih e hayranım ve en önce maraz ali ye idile gıcık oluyodum ayrılmaları ii oldu

  11. baran said

    ya bunlar gerçekdir tibe bak çay demle

  12. ya be bu adanalı dizisini severek izliyorum oktay kaynarca cok komik onu ve dızıdekı kızını cok sevıyorum

  13. merve said

    alahımmmmmmmmmmmm bana yardım et maraz alinin aşkından verem oldum o kara fatma idilin saçını başını yolarım öpüyorum maraz alimmmmmmm sen benimsin unutmayacağım

  14. serdal said

    slm ben serdal 16 yaşındayım izmirde oturuyorum ve sizin dizinizde oynamak istiyorum ne olur bana şans verin bide fiko nun yanında olsam süper olur tel 05383021026 ne olur arayın çok oynamak istiyorum

  15. ali said

    çok güzel valla

  16. RüzGaR AkSoY_ErEn ( BeN KıZıM) said

    bEnCe SüPeR OlmUş yA
    RüZgAr aKsOy çOk TaTlı
    Bu dİzİ HaRiKa – mÜkEmmEl
    GüZeL HeMde çOk GüZeL bİR DiZi ya

  17. burcu said

    rüzgar aksoy remimlerini koyarmısın.

  18. burcu said

    sana aşığım sevgilin olmasın oyunda ve gerçek hayatta.

  19. burcu said

    sana aşığım sevgilin olmasın oyunda ve gerçek hayatta.
    sennnnnnnnnnnniiiiiii seevvvvviiiiyorrrrruummmmmmmmmmmmmmmmmmmm….

  20. burcu said

    kız eren seni öldürürüm sen kimsin be rüzgara tatlı diyorsun beee bunu anlayın onu ben seviyorum.

  21. mehmet ali said

    manyak dizi

  22. ömer said

    ömer marazali adaanalı engin sofya sizleri sewiyorum timur

  23. yaa rüzgar aksoyun resimlerini koyarmısınız çünkü aranızda en tatlısı en yakışıklısı oda ondan yalwarıyorm rüzgarımın resimlerini koyun

  24. rüzgar seni çookk sewiyorm eğer bu yormları okuyosan lütfen resimlerini de koy sen hayatımda gördüğüm en yakışıklı adamsn seni çok sewiyom bide resimlerin hiç yok resimlerini koyarmısn seni çok sewiyom yaaaa sen benim bitanemsin o disiyi senin yakışıklılığın sürüdürüyo yoksa izlemem ben o diziyi bunu bil canm SENİ ÇOOKK SEVİYORUMM BİTANEMSİN SEN BENİM

  25. damla said

    aaayyyyyyyyyyyyyyy allahım bu kadar mı bir insan yakısıklı olur fırat seni coooooooooooooooooooooooooooooook ama cooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk seviyorum lütfen başka resimlerini koyarmısın???????????????????

  26. sevgili okuyucular:
    ben gerçek fıratım benim için kavga etmeyin ben damla yı seviyorum. canlarım hepinizin sevgiside yüreğimde saklı.msn adresim:f_ı_r_a_t_a_l_b_a_y_r_a_m@windowslive.com

  27. YELIZ said

    yaaaaaaa arkadaslar ben SOFIA YA bayiliyorum bence dizi de cagkan culha dan beraber olsun esas hayatta da ama cagkan culha esas hayatta b askasindan BEN YOUTUBE YE YASDIM KI SERENAY SARIKAYA VE CAGKAN CULHA ACILDI SONRA TKLADIM SOFIA BIDE ENGIN MAVI BONCUKDA DANS EDIYODULAR SIZDDE INANMIYORSANIS BAKIN BY:YELIZ

  28. melisa said

    ayh çok ama çok gzl bi dizi allahım ne olursun hiç bitmesin ne olur maraz alimi çok sewiyorum yani o idilde maraz aliye yakısıyr bi de yalan soıylemese maraz aliye ben öğretmenim dige amann nese maraz alimi öpüyorum ve idilide aşkımsınız yaaa

  29. OKTAY KAYNARCA(ADANALI) said

    DİZİ HAKKINDA YORUM YAPAN SİTELERE BAKIYORUM BU SİTEDE HİÇ KİMSE BENİM HAKKIMDA YORUM YAPMAMIŞ EKLEMEK İSTERSENİR MESSENGER ADRESİM… oktay_kaynarca_1945@hotmail.com (OKTAY KAYNARCA)

  30. ekinsu said

    Sofiaya bayılıyorum. aslında ben hepsini seviyorum.ama en çok Sofiayı seviyorum. çünkü karakterini çok güzel oynuyor, çok akıllı ,zeki, ve çokta güzel. üstelik çok pöpüler .bence dizinin en güzeli Sofia ve annesi Maria.Mariayı da çok seviyorum ben. inşallah Sofia ile görüşebilirim.ben İstanbul da yaşamiyorum ama büyüyünce İstanbul a gidip hepsini görmek istiyorum.

  31. cemal sefa said

    filmde hep aynı konular sıkılıyo insan bi yerde ::::D

  32. zeynep said

    ben maraz aliye aşığım hemde çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum onla sikişmek istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm çeşke şuan yanımda olsa beraber yatağa girerdikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  33. ilayda said

    adanalı dizisini her gün koyon

  34. ilayda said

    hamıza coşkuner adanalıdaki yavuz baş komseri çok iyi bir oyuncu olduğu için adanalıda en iyi rol oynayan adanalı ve kızı

  35. hamza said

    hamıza coşkuner adanalıdaki yavuz baş komseri çok iyi bir oyuncu olduğu için adanalıda en iyi rol oynayan adanalı ve kızı

  36. ilayda said

    yavuz baş komiser eniyi oynayan sensin idil hanımı kıskanıyorsunu her bölümde onukıskandıgınızı görüyorum .her cuma izliyorum hiç kaçırmıyorum rica edersem diziyi pazrtesi günü koymanızı istiyorum.iyi seyirler ve iyi günler.

  37. kardelen said

    ben diziyi çok güzel ve keyifli buluyorumm.aradığım her şey bu dizide normalde pek dizi seyretmezdim ama bu dizi bana süper geldi.bir numara diyebilirimm..oyuncular çok değerli kaliteli yakışıklı.başarılarının devamını dilerimm.hepsini çok seviyorummm..hayranızımm..

  38. aylin said

    çok harika bir dizi hastasıyım bir bölümün kaçırsam deliriyorum. ve oradaki tüm oyuncuları çok seviyorum özellikle ayşegül

  39. hazal said

    bu dizi olmasa ben kafayi yerim ya çok güzel bir dizi

  40. can said

    İdile aşığım

  41. can said

    çok güzel filim
    çok beyendim
    bu dizi olmasa
    Ben kayı yerim

  42. esra said

    SOFYA ÇOK GÜSEL BİR KIS YHA ÇOK TATLI ABLACIM BENİM YA AMA BİZİM TÜRKÇE HOCASININ SOYADIDA SARIKAYA SAOFYANINDA SARIKAYA ACABA TANIOLAMIKİ BİRBİRİNİ

  43. çılgın said

    güzel bir dizi oyuncular ve senaryo süper ben en çok pınar dikicinin hastasıyım ama diğer oyuncularda süper tek bişey var diziyi en heyecanlı yerinde kesiyolar başarılarınızın devamı gelir ve dizi hiç bitmez inşallah

  44. ayşe said

    bence harika bir film idii tebrik ederim maraz ali ve adanalıyıda beğeniyorum çok başarılı

  45. dilan said

    sofya olmasa yada adanalı olmasa bu flm olmas ve baraz aliden ve idilden gıcık alıyorum

  46. vesile said

    mariayı seviyorum sofyayı da seviyorum adanalının şakalarına hayranım

  47. dilan said

    adanalıya bayılıyorum iyiki öyle bir filim var onlarla tanışmak istiyorum lütfen beni msn nize yükleyin benim msn em enerjikupum@hotmail.com cevabınızı bekliyorum

  48. dilan said

    adanlıyı ben ve yiyenlerim osan ve batuhan adanalı filimini hiç kaçırmadan izliyoruz maraz ali ve adanalı yavuzu çok beyeniyoruz lütfen size sesimizi duyuralım yiyenlerim ve ben haykırıyoruz maraz ali adanalı ve idil duyun sesimizi size msn adresimizi bırakıyoruz enerjikupum@hotmail.com nolur duyun sesimizi sizi ömür boyu sevicez

  49. dilan said

    adanlıyı ben ve yiyenlerim osan ve batuhan adanalı filimini hiç kaçırmadan izliyoruz maraz ali ve adanalı yavuzu çok beyeniyoruz lütfen size sesimizi duyuralım yiyenlerim ve ben haykırıyoruz maraz ali adanalı ve idil duyun sesimizi nolur duyun sesimizi sizi ömür boyu sevicez

  50. dilan said

    adanlıyı ben ve yiyenlerim osan ve batuhan SİZİ EN ÇOK ADANALIYI SEVİYORUZ

  51. dilan said

    adanlı YAVUZA BAYILIYORUM

  52. ali emir said

    sofia ölüyom sana

  53. IŞIL said

    Merhab bende Adanalı dizisinin hayranıyım.özellikle Oktay Kaynarcayı çok beğeniyorum.Ama bütün oyuncuları çok güzel ve başarılı.Hepsine başarılarının devemını diliyorum. Yeni bölümlerini sabırsızlıkla baekliyorum.İyi günler.

  54. ece said

    maraz ali çokkkk yakışıklı maria çok güzel sofia çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllll :D :D :) :)

  55. mehmet said

    colk yorum yaparsa site adam olmaz
    yorumlar lütfen 18 yas üstü olsun altı olnalar ßß

  56. mehmet said

    lan a.q ibneleri adam gibi yorum yapın ananız sikerim lan sizin hele merwe a.q maraz aliyi kıskanyor salak cock bee daha .aq

  57. mehmet said

    sofianın annesi maria ama sanki maria anne deil kızı gibi a.q maria daha güzel ve genc duruor mariaa ßittim sana ßeeee

  58. islim said

    maraz ali sana aşığım

  59. islim said

    maraz ali çok iyi ve onu seviyorum.

  60. crazy nursena said

    Ben en çok Mehmet Akif Alakurt’a(Maraz Ali)bayılıyorum.Çok yakışıklı.Tabii Selin Demiratar’da(İdil)çok güzel.Adanalı dizisinide zevkle izliyorum:)))))

  61. selin said

    kimse maraz aliye gönül vermesin çünkü o benim

  62. mert said

    SELİN LE MEHMET DOĞRU KONUŞUN BİNLERCE KİŞİ SİZİ DİNLİYO KÜFÜR ETMEYİN LAN MARAZ LA DA ADANALI YIDA ÇEKİŞTİRMEYİN HEPİMİZ SEVİYORUZ BU OYUNCULARI KISKANMAYIN ARKADAŞLAR BENİM ADIM MERT KARABAĞ GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  63. mert said

    HE BİDE OKTAY ABİ SENDEN MEHMET AKİF ALAKURTUN MSNSİNİ ALIP BANA VERİRMİSİN ? VEDE GÜZEL OYNUYOSUNUZ TEBRİK EDERİM MSN ADRESİMİZ LÜTFEN KABUL EDİN, GÖRÜŞÜRÜZ!

  64. mert said

    ZEY NEP SENDE AĞZINI BOZMA LÜTFEN

  65. seda said

    ben encok tilki timuru seviyorum bi de oktay kaynarca cok gzl roller yapıyor tilki tümuru,maraz aliyi,oktay kaynarcayı,ayse gülüisofia,maria bunları cok seviyorum rolerini cok gzl yapıyorlar…

  66. Adanalinin A´si said

    Burda ne kadar Yollu Kızlar varmis Arkadaş. Dizideki Adamlar bunlara ver deseler hemen verecekler !!! :-))))))))

  67. aslan said

    yaaa allah aşkına kızlar FIRAT ALBAYARAM IN nersi yakşıklı yaaa bari bi behlul kıvanç ı soyleyin tamam deriz AŞK I MEMNU dizisindeki o olur allah var o yakşıklı hakkaten ayrıça ben kıskanmıyorum ona goree yani herkeste goz var ayrıça bu soylediklerim damla . bide esena ya bi kac kız daha var nasıl bir zevk hayrettttt tabiki diz super cok guzel bizde izlıyoruz butun ekipte çalışanlara teşekkue ediyoruz herkes iyi oynuyoo başarılar diliyoruz saygılar

  68. idil said

    naber

  69. sude çoban said

    idil selin le konuşmak istiyorum…..

  70. sude çoban said

    idille konuşmak istiyorum

    idil selin le konuşmak istiyorum…..

  71. idil said

    naber sude

  72. sude çoban said

    ii senden

  73. idil said

    adanalıyı çok severek izliyorum

  74. simge said

    MARAZ ALİMİN HASTASIYIM KÜÇÜKLÜKTEN BERİ RAP YAPARIM CEZANINDA HASTASIYIM MARAZ ALİME AĞAŞIĞIM MARAZ ALİM SANA ŞUNU SÖYLEYEYİM BENİ FACABOOK UNA ALLLLLLL DAHA 9 YAŞINDAYIM VE ÖL DESEN ÖLÜRÜM BİDE BENİM SENİ SEVEN 3 ARKADAŞIM VAR İSİMLERİ AYSUN YUSUF OĞSAN SENİ SEVİYORUMMMMMMMM.

  75. oguzcan said

    gercekte güzel bir dizi bende cok izliorum

  76. oguzcan said

    bence maraz intikam alicak

  77. oguzcan said

    ulan siz yazanlar hepiniz salaksin manyaksiniz rüzgar ile firatin neresi tatli ve yakiskli

    salaksiniz

  78. oktay kaynarcanın anasını sikim

  79. oguzcan said

    sikkim sensin ilyalda

  80. ZeYnEp said

    hepiniz bence salksınız ağşım felen mış. herkes oktay kaynarcanın msn sini allın tmm bebişler.oktay_kaynarca_1945@hotmail.com fırat albayramınki:f_ı_r_a_t_a_l_b_a_y_r_a_m@windowslive.com

  81. hatice said

    sofia lütfen rica ederim msn adresini verir misin
    çok güzel laf lar diosun adanalıda. ehhhhhh ne diim süpaer dizi açmıştayfun güneyer

  82. zeynep said

    sen gerçek fırat deilsin çünkü msn adresin yok öle dio
    öle bir msn adresi yokkkkkkk dddddddddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiioooooooooooo

  83. sumeyye said

    ben bi mhmet akifi (maraz ali) görmek istiyorum

  84. nurgül said

    seni çok seviyoruz sen çok güzel ve gençbir kızsın
    kardeşim senin için çıldırıyor seni ailecek seviyoruz

  85. gamze said

    sofia seni çooooooooooooooooooook seviyorum
    senin gibi çok güzel olmak istiyorum
    seni hiç unutmuyacağım

  86. oguzcan said

    biraz zor oluzun gerezikali gamze

  87. aleyna said

    yaaaaaaaaa çok güzel bir dizi orda ençok alican yücesoyu seviyorum çok tatlı yaaaaaaaaaaaa ama fıratı,gökhanı,rüzgarı,idili,sofiayı,adanalıyı,mariayı unutmamak gerek siziçokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

  88. oguzcan said

    adanali tokati ii basti gerezizekali gamze ve

  89. oguz said

    arkdaşlar adanalı dizi si güzel tamam da yani çok abartmışlar bazıları bende severek izliyorummm

  90. şevval said

    Ya bu ne ya inanmıyorum ay aşık oldum been hel o sofia beni deli ediyorr.O maraz ali degüzel rol yapıyor. Bi de ben maria yı seviyorum. Ay ben bu filme aşığım eğer bu filmi kaldırırsalar varya ben intaar ederim. Tamammı

  91. oguzcan said

    Bu dizi gercekten abarti maraz ali adanaliyi vurdu devami nolucak onu bende merak ediyorum

    siz hepiniz cok gerizekali ve ssalaksiniz by

  92. aylin said

    bence adanali dizisi cok güzel, ama maraz alinin adanaliyi vurmasina cok üzüldüm

  93. aylin said

    sofia cok güzel bence

  94. aylin said

    ask i memnu mu yoksa adanali mi güzel sizce

  95. aylin said

    maraz ali mi adanli mi sizce daha iyi oynuyo

  96. aylin said

    aysegül mü sofia mi

  97. merve said

    ya yavuz abiyi cok seviyorum yaaa dizide cok süper oynuyo sana dizilerinde başarılar dilerim yavuz abi

  98. omaralp said

    Atilla komutanı hiç semiyorum

  99. ırem said

    Atillayı sevmiyorum.İdil sizden özür diledi siz affetmediniz.oysaki ben onu çok seviyordum .haberiniz olsun yapımcılar atil irenç bir tip. arkadaşlarım da çok üzüldü.idil sendede az suç var. idil öldü atilla ölücek
    .

  100. yağız said

    adanalıyı hep izlerim.1bölümden beri.birtek23.bölümü izliyemedim.ben9yaşımdayım millet.bütün adanalı oyuncularını seviyorum

  101. idil said

    ben sürekli adanalı yı izlerim.çok güzel bir filim.idil i çok seviyorum ama ihanetlerini unutmadım onunda..ama nasılsa bir filim.ama harika bir filim.

  102. oguzcan said

    lan öküz aylin aysegül coooooktaaan gitmis sen daha ondan bas edion öküz kirmazi yanliz fiko ve matador ve pinar belalari büyük dertde doktor oldular maraz alile esra komutan dövüstü hard isk adanalida maraz ali bir yeni sevghioli buldu ama igrenc bir kiz neyse benden bukadar

  103. efe said

    ççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  104. adanali dizisi cok güzel ama idil cikmasayi daha güzel olurdu bide komiklik katsinlar biraz

  105. Bence serenay sarıkaya yani sofia güzel ama çalhan çulkayaya yakışmıyo bence roller daha açıcı olabiliradi…

  106. oguzcan said

    merhaba

  107. adanalı stella said

    çooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkk güzel çook beğeniyorum hayranlarıyım inşallah bir gün konya ya da gelirler de onlara bi güzel sarılırım adanalı ekipleri sizi çoooookkk seviyorum yapımcıya ççookk teşekkür edrim

  108. gizem said

    adanalıda esra yok nasıl bişey bu ya

  109. adanalı said

    adanalının hayran ıyım en beğenerek izlediğimmmm bir dizi yapımcıyaaa çookkk teşekkürr edrim ve onaaa bu dizinin sezon filaninin olmaması istiyorum bunu söylemek istitorumm maraz aliyee ve idile bayılıyorum diziya yeni katılan nazlııı oo var yaaaaaa oo çooooooooooooookkkkkkkkk güzel ve çook tatlı çook daa bebeğe benziyor maraz aliyle idil yakişiyordu ama idil ölünce maraz aliya nazlı kaldi ben cee maraz aliyle nazlı birbirlerini seviyorlar ve evleneceklerr

  110. isimsiz said

    aradaşım sofiayı çok seviyor bende mariyayı iyi çekimler dileğiyle iyi günler

  111. bence çok güzel oynuyolar

    SAYGILAR…

  112. oguzcan said

    saygilar serefsiz gizem nolucak ser+#
    ,lä,lp+#ä,lp#p,k#öl

  113. eda said

    allahım rüyamdada adanalı dizisini görüyorum görünce çok mutlu oluyorum idil, esra komiser maraz ali eda özarkan sofya maryayı çok seviyorum sizlere başarılar diliyorum maraz ali çokda aşığım

  114. eda said

    adanalıyı hiç kaçırmıyorum hep izliyorum yavuz amir çok komik adalıdaki herkesi seviyorum maraz aliye aşığım 9 yaşındayım

  115. suna said

    serenay abla bana msneni lütfen ver canım abla

  116. suna said

    oktay abi süper oynuyosun

  117. birisi said

    adanalı (yavuz abi) senin msn ni ekledim maraz aliye aşığım size hayranım ve bnim bir arkadaşım vr size aşık maraz aliyi görürsen onaa çooookkkkk aşık olduğumu söleee görüşürüz yorum yazmayı unutmayınn maraz alide bana yorum yazsın selin demiratarda çeneseini kapatsınn

  118. birisi said

    hım bu arada çok güzel oynuyosunn tabiki maraz alideee

  119. marazaliye aşığım hastasıyım bende onla öpüşmek isterdim

  120. merhaba arkadaslar ben mehmet akif alakurt arasira bu sayfaya girerim bana birsey sormak isterseniz sorun

  121. beni sevdigniz icin tesekürler

  122. beni sevdigniz icin tesekkürler

  123. idil said

    hepsi çok güzel ama film deki pisikoloğun resmi yok olsaydı iyi olurdu(hemde çok iyi)

  124. idil said

    idil seni çok seviyorum.mehmet akifle çok yakışıyorsunuz

  125. eleni said

    mehmet akif bana istediğiniz soruyu sorabilirsiniz demişsin birşey soracağım.İdil filmden neden çıktı ve film sonradanmı değiştirildi?

  126. zeynep said

    BİRİSİ DEMİŞ.sen önce adını yaz sonra idile laf at tamammı.ayrıca seni kulakların duymuyor herhalde gözlerinde kör olmalı

  127. hayir idil diziden cikti atilla komutan öldürdü baska birsey sormak isrtersen sorabilirsin

  128. aZrA_İl(Asİ_PrEnSeS) said

    aDaNaLiDaKi TüÜÜm OyUncUlAr sUpErrRrr …hEpİniSi tEbRiX EdİoRUm ..Ben oYuCu olArAk HePiNiSİn HaYrAnIYıM aMa oSeLiİklE FıRaT aBiYi ÇoOok seWiOrUm…bAzIlArI aşKIm FiLaN dEmİŞ.O DiYeNlER SAf…KüÇüKlÜK aŞkLaRı ÇaBuK GEçEr ŞeKeRLeR…BoŞuNa aŞKım DeMeYiN…SadEcE SeWiN…Xd…aDanAlıDan oYnAyAnLaR bAşArıSıNIn DeWaMınI dİlERiM…Bi de MaRiAnIn ÖlÜMü çOk FeCiYdİ kEşKe MuTlU sIn OLsAyDı…….xxxxxxxxxxx
    _-_Asİ_aZrA_il_-_
    bU ArAda BeN AzrA aLaRa

  129. Leyla said

    Bence en güzel Zeynep KOLTUK

  130. Yasemin said

    Ben en çok Serenay SARIKARA yı beğeniyorum

  131. NUR said

    Bence en çok güzel Selin DEMİRATAR

  132. Sibel said

    Bencede Zeynep KOLTUK güzel bende onu beğeniyorum

  133. Pınar said

    Bence Pınar DİKİCİ en güzel hEMDE BENİM ADŞIM

  134. Zeynep said

    Adaşın olması güzel Pınar benim adaşımda Zeynep KOLTUK

  135. Melis said

    En güzelleri Zeynep KOLTUK.Pınar DİKİCİ.Serenay SARIKARA.Selin DEMİRATAR

  136. Leyla said

    Onlarda güzel ama Zeynep KOLTUK en güzelleri

  137. Zeynep KOLTUKun hayranı said

    Aynen Leyla bencede en güzeli Zeynep KOLTUK

  138. Edanur said

    Lütfen Pınar DİKİCİ güzel diyen yarum yazsın

  139. Gül said

    Edanur bencede Pınar dikici güzel canım

  140. Selda said

    Selin DAMİRATAR adanalıdaki kızlardan enn güzeli

  141. gizem said

    ben mairiayı idili ve sofiayı çok ama seviyorum

  142. gizem said

    ben mariayı idili ve sofiayı çok ama çok seviyorum

  143. beren said

    serenay abla seni cok seviyorum cok beyeniyorum cok güzelsin herkez süper oynuyor süper bir dizi basarilariniza diyecek birsey bulamiyorum süper siniz SAYGILAR…… devamini bekliyorum

  144. beren said

    MEHMET AKİF ALAKURT ve ÇAĞKAN ÇULHA yi coooooooooooooooooooooooooooook beyeniyorum

  145. sinem said

    aylin sordun soruya bak tabiki sofia
    serenay sarikayi cok beyeniyorum

  146. sinem said

    sofia
    seni coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook beyeniyorum ve dizinin devamini bekliyorum SAYGILAR…….

  147. arzu said

    mariyayi beyeniyorum sofia dahada beyeniyorum ama idil iyiki cikti hic sevmiyordum onu gicik kendisini ne saniyor ki
    sinem ve berene uyuyorum aynen dizi coook güzel devamini sabirsizlikla bekliyorum (CAGKAN CULHA; MEHMET AKIF ALAKURT; SERENAY SARIKAYA; ZEYNEP KOLTUK) 4-EVER !!!!!!!!!!!!!$$$$$$$

  148. arzu said

    mariyayi beyeniyorum sofia dahada beyeniyorum ama idil iyiki cikti hic sevmiyordum onu gicik kendisini ne saniyor ki
    sinem ve berene uyuyorum aynen dizi coook güzel devamini sabirsizlikla bekliyorum (CAGKAN CULHA; MEHMET AKIF ALAKURT; SERENAY SARIKAYA; ZEYNEP KOLTUK) 4-EVER

  149. ecem said

    öööffff artik siktilar ben artik adanaliya bakmiyorum onun yerine size kücük sirlari tavsiye ediyorum süüüüüüüüper dizi izleyin görün kanalD de

  150. asli said

    ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ecem sana bin kez tesekkür ederim senin dedigini yaptim ve kücük sirlari izledim süüüüüüüüüüüüüüüper su aysegül ve cetini cooook beyeniyorum insallah cetin ve su cikarlar

  151. ecem said

    bende merak ediyordum ne zaman cevap gelecek diye
    beyendiyine cok sevindim ama adanaliyi takip ediyorsan ayni gündeler birisinden birisini secmen lazim ya kücük sirlar yada adanali ve ayrica haklisin su ve cet cikmalilar

  152. arzu said

    mariyayi beyeniyorum sofia dahada beyeniyorum ama idil iyiki cikti hic sevmiyordum onu gicik kendisini ne saniyor ki
    sinem ve berene uyuyorum aynen dizi coook güzel devamini sabirsizlikla bekliyorum (CAGKAN CULHA; MEHMET AKIF ALAKURT; SERENAY SARIKAYA; ZEYNEP KOLTUK) 4-EVER !!!!!!!!!!!!!$$$$$$$

    mariyayi beyeniyorum sofia dahada beyeniyorum ama idil iyiki cikti hic sevmiyordum onu gicik kendisini ne saniyor ki
    sinem ve berene uyuyorum aynen dizi coook güzel devamini sabirsizlikla bekliyorum (CAGKAN CULHA; MEHMET AKIF ALAKURT; SERENAY SARIKAYA; ZEYNEP KOLTUK) 4-EVER !!!!!!!!!!!!!$$$$$$$

    mariyayi beyeniyorum sofia dahada beyeniyorum ama idil iyiki cikti hic sevmiyordum onu gicik kendisini ne saniyor ki
    sinem ve berene uyuyorum aynen dizi coook güzel devamini sabirsizlikla bekliyorum (CAGKAN CULHA; MEHMET AKIF ALAKURT; SERENAY SARIKAYA; ZEYNEP KOLTUK) 4-EVER !!!!!!!!!!!!!$$$$$$$

    mariyayi beyeniyorum sofia dahada beyeniyorum ama idil iyiki cikti hic sevmiyordum onu gicik kendisini ne saniyor ki
    sinem ve berene uyuyorum aynen dizi coook güzel devamini sabirsizlikla bekliyorum (CAGKAN CULHA; MEHMET AKIF ALAKURT; SERENAY SARIKAYA; ZEYNEP KOLTUK) 4-EVER !!!!!!!!!!!!!$$$$$$$

    mariyayi beyeniyorum sofia dahada beyeniyorum ama idil iyiki cikti hic sevmiyordum onu gicik kendisini ne saniyor ki
    sinem ve berene uyuyorum aynen dizi coook güzel devamini sabirsizlikla bekliyorum (CAGKAN CULHA; MEHMET AKIF ALAKURT; SERENAY SARIKAYA; ZEYNEP KOLTUK) 4-EVER !!!!!!!!!!!!!$$$$$$$

    mariyayi beyeniyorum sofia dahada beyeniyorum ama idil iyiki cikti hic sevmiyordum onu gicik kendisini ne saniyor ki
    sinem ve berene uyuyorum aynen dizi coook güzel devamini sabirsizlikla bekliyorum (CAGKAN CULHA; MEHMET AKIF ALAKURT; SERENAY SARIKAYA; ZEYNEP KOLTUK) 4-EVER !!!!!!!!!!!!!$$$$$$$

  153. arzu said

    ay biliyormusunuz serenay neden cikti ki simdi hiiiic izlemiycem neden cikartilar öööööööf

  154. hesna ordu said

    BEN bence onların dediğine bakmıyorum adanalıyı çoooook seviyorum bence oyuncuları hepsi güzel MEHMET AKİF abi neden bitti film sizleri öpüyoru

  155. hesna ordu said

    bu film bitmesini istemiyorum çünkü çoook seviyorum başka yorumları yazanlar saşmalamış bence biz çok seviyoruz AİLECEK süüüüüüüüüüpeeeeeeer

  156. ayşe sena said

    serenay abla sençok guzel kıssın

  157. ayşe sena said

    hesna onur asılsen kendine bak ben onları çok seviyorum:(((
    serenay abla sen tekrar çok ama çok güzel sin:)))

  158. ayşe sena said

    hesna ordu asılsen kendine bak ben onları çok seviyorum:(((
    serenay abla sen tekrar çok ama çok güzel sin:)))

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

