Adanalı Dizisi – Müzikleri – Resimleri – Web Sitesi

Adanalı dizisi, adanalı izle, adanalı film izle, adanalı dizisini izle

Adanalı – Selin Demiratar – İdil Biyografi, Hayatı

Yazar kedimi7m Kasım 20, 2008


Adı Soyadı
: Selin DEMIRATAR
Doğum Tarihi: 20-03-1983
Doğum Yeri: Istanbul
Eğitim : Lise

Çocukluğundan beri içinde olan oyunculuk sevgisini Antalya Belediye Tiyatrosunda katıldığı kurslarla dahada pekiştirmişti. Lise öğrenimini tamamladıktan sonra İstanbul’a gelen Selin DEMİRATAR reklam, dizi ve sinema filmlerinde değişik karakterleri canlandırdı…

1999 yılı Miss Globe Türkiye 1.si ve Dünya 3.sü olmuştur.
Diğer Bilgiler
Oynadığı Diziler
Adanalı
Dur Yolcu
Gazi
Acı Hayat
Sular Durulmuyor
Lise Defteri
Koçum Benim
90-60-90

Oynadığı Sinema Filmleri
Şaşkın
O Kadın
Abdülhamit Düşerken

299 Yanıt to “Adanalı – Selin Demiratar – İdil Biyografi, Hayatı”

  1. muhammed demiş

    slm
    ben aksaraydan muhammed arslan sizi çok begeniyorum hoşuma gidiyorsunuz byyyyyyyy

  2. MUHAMMED_1991_185.5_SARIŞIN demiş

    SLM SİZİNLE BİR GÜN BULUŞACAGIM SOHBET YAPALIM BYYYYYYYYY ÖPTÜM

  3. MUHAMMED_1991_185.5_SARIŞIN demiş

    SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMM GÜZELİM BENİM

  4. MUHAMMED_1991_185.5_SARIŞIN demiş

    SENİNLE BİR KERE İLİŞKİYE GİRELİM Mİ? İSTERMİSİN İSTERSEN 05445647741

  5. deniz demiş

    ya ne kadar güzel bi kadın ve mehmet akif alakurtla birbirine çok yakışıyolarr keşke evlenseler gerçek hayatta çok yakışmışlarr sizi çok seviyorum GERÇEKTEN BİR NUMARA BU KIZ

  6. enise demiş

    Selin DEMİRATAR sizi çok beğeniyorum rolünüzü çok güzel oynuyorsunuz bende büyüyünce sizin gibi olmak istiyorum çok güzelsiniz kuzenim annem ben ve daha binlerce kişi sizi çok seviyoruz çok güzelsiniz diziniz de çok güzel beğeniyle izliyoruz

  7. muammer demiş

    ayyyyyyyyyyyy sana aşığım maraz ali bunu göresen muammer_99@hotmail.com u ekle.
    adanalıda en çok maraz ali sonra adanalıyık allahın adamıyık sonra idil i sonra ayşegülü sonra sofiayı çok sewiom sanki aşığım

  8. muammer demiş

    idil hanım size aşığımmmmmmmmmmmmmmmm sizi çok sewiommmmmmmmmm eyer öbürkünlerinde msnesini biliosanız yukarıdakini yollayın ayrıca bni msnenize ekleyin söliyom muammer_99@hotmail.com
    aşkımmmmmmmm çok ii rol yapıyosun

  9. muammer demiş

    idil hanım size aşığımmmmmmmmmmmmmmmm sizi çok sewiommmmmmmmmm eyer öbürkünlerinde msnesini biliosanız yukarıdakini yollayın ayrıca bni msnenize ekleyin söliyom muammer_99@hotmail.com u ekleyin
    aşkımmmmmmmm çok ii rol yapıyosun

  10. muammer demiş

    idil hanım size aşığımmmmmmmmmmmmmmmm sizi çok sewiommmmmmmmmm eyer öbürkünlerinde msnesini biliosanız yukarıdakini yollayın ayrıca bni msnenize ekleyin söliyom muammer 99@hotmail com u ekleyin
    aşkımmmmmmmm çok ii rol yapıyosun

  11. hüdanur demiş

    selin demiratarı çook beğeniyorum ona polislik çokkkkkkk yakışıyor hemde amirlik bence sizin gibi güzeli yok büyüyünce bende polis olacam sizinle tanışmayı öyle çokkkkkkkk isterim kiii lütfen bunu okuyun okursanız çok sevinirim

  12. SELMA demiş

    son derece iğrençsinn tatlımmm
    erkekler sana neler yazmışşş
    utanmaz
    orospuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  13. cengiz demiş

    ben cengız bu piçlere kafanı takma

  14. maraz hayranı demiş

    idil bana bak senin azını yırtarım ,mikrop ben maraz ali ye yani memedime aşığım ciddiyim ben hatice 14 yaşındayım konya karatay hürriyet ilk öğretim okulun da okuyorum mikrop sen nasıl benim aşkımla alay edersin sofia nın dediği gibi sen hakkatten serefsizmissin haaaaaaa……….
    BU DA SANA KAPAK ORUSPU….

  15. sen bana bak maraz hayranı benim mehmetle bir ilişkim yok al bidaha benle kötü könüş seni dizideki insanı vurduğum gibi vururum tamammı?

  16. al mehmet senin olsun hlla halla

  17. hüdünür sende benim gibi polis olabilirsin minim çok tatlısın sende bunu oku hüdünürcüm

  18. pardon hüdünür değil hüdanur

  19. seni bende çokkkkkkk seviyorum

  20. mehmet demiş demiş

    ben sana bir şeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy söyleyecemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  21. mehmet demiş demiş

    naberlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  22. mehmet demiş demiş

    selin sana bir sey soyacam soyabilirmiyim

  23. mehmet demiş demiş

    cevap yazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    kızıyorum haaaaaaaaaaaaaa

  24. mehmet demiş demiş

    ben sana aşık oldum

  25. mehmet demiş demiş

    SELİN DEMİRATAY

  26. mehmet demiş demiş

    KİMSE ALAMAZ BENDEN SELİN DEMİATAYIIIIIIIIIIIIIIII

  27. mehmet demiş demiş

    SORRRRRRRRR

  28. mehmet demiş demiş

    BENİMİİİİİİİİİİİ

  29. mehmet demiş demiş

    SENİNLE EVLENELİMİ

  30. mehmet demiş demiş

    ORUSPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU SELİN

  31. ismail demiş

    neden böle serefsizlik yapıorsunuzz kız çok güzel sanata emegini verior sizin yapmıs oldugunuz yorumlar tamamen serefsizliktir sizin gibilerin yüzünden bu ülke bi arpa boyu kadar ilerlemez bu kız sizin bacınızda olabilirdi kii bacınızdırda nihayetinde yaptıgınız ayıp şeyler arkadaşlar sizi şiddetle kınıyorum..

  32. mehmet demiş

    lan bana oyle seyler konuşma

  33. mehmet demiş

    şerefsiz sensin bok bokumun içi ismail

  34. mehmet demiş

    cevap yok degilmi al bu sana kabak olsun piç

  35. ORUSPU

  36. selin

  37. bi kere bana oruspu diyemezsin maraz hayranı tamammı

  38. hüdanur demiş

    pardon ama selin demiratar bunları bana yani senin dediğin gibi send ebenim gibi polis olabilirsin demişsin bunları yazan gerçekten senmisin yoksa bi hayranın mı eğer bu okuduklarımı görürse msnmi veriom habibe_yilmaz1996@hotmail.com

  39. cem demiş

    selin sen benim hayatımda gördüğüm en güzel ve entatlı polissin meleğim aşkım bebeğim çok güzelsin yaaa hayranlıkla izliyorum seni ve çok beğeniyorum oyunculuğunu rolünün hakkını verişini

  40. cem demiş

    keşke sevdiğin insan ben olsam keşke kalbinin erkeği hayatının aşkı gönlünün prensi ben olmasını öyle çok isterdimki seni çooooooooooooooooooooook seviyorum tahmin edemiyeceğin kadar

  41. hüdanur demiş

    selin sennnnnnnnniiiiiiii dddddüüüüünnnnnnyyyyaaaaaaaalar kadar çok seviyorum lütfen bunu okuuuuuuu lllllllllllllllllllllllllüüüüüüüüüüüüüüüüüttttttttttttffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn

  42. idil demiş

    ben idil hayranıyım

  43. esra demiş

    ben seni çok seviomm yaaa adanalı dizisinde adanalı sana gıccık dio arasını çok seviomm

  44. evin demiş

    SLM

    ——————————————————————————–
    SLM SELİN ABLA BEN SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM. SİZİN EN BÜYÜK HAYARININIZIM
    SENSİZ OLMUYOR SELİN ABLA KENAN ABİYE ÇOK AMA ÇOK YAKIŞIYORSUN KEŞKE BİRLİKTE OLSAYDINIZ SİGARAYI BENİM İÇİN BIRAKIRMISIN
    SENİN İÇİN ÇOK AĞLADIM . SENİ SEVMİYEN ÖLSÜN ABLACIM BU ŞİİR DÜNYANIN EN GÜZEL SELİN ABLAMA
    HEP SEN
    HAYATTA TEK BİR YOLDAŞ
    KAVGADA ÇAĞIRSAN KOŞAN
    YANLIZLIĞINA YARDIMCI OLAN
    SELİN ABLAMA RÜYADA GİBİ
    GÖZLERİNE BAKSAM
    TEK BİR KELİMEYLE
    O İKİ CÜMLEYİ SÖYLESEM
    ŞİMDİ SÖYLÜYORUM DİNLE
    SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ADINI KALBİME KAZIYORUM…!

    EVİN SAYDUT

  45. hazal demiş

    seni en çook ben seviyorum seni defilelerde hep görüyorum çok hosuma gidiyosun askımmmm

  46. çılgın cocuk demiş

    idil seni cok begenıyom bu kadar basarıya imza attıgın için canı gonulden kutlarım benı lutfen ekle mardinli_ersoo@hotmail.com a.e.o kib byyyy muck

  47. elif demiş

    BENDE SENİN GİBİ OYUNCU OLMAK İSTİYORUM SANA BAYILIYORUM

    SELİN ABLA SENİ ÇÇOOKK SSEEVVİİYYOORRUUMM

  48. elif demiş

    SELİN ABLA BAYBURT’TAN BEN ELİF SENİ ÇOK SEVİYORUM.

    İDİL OLARAKTA ÇOK GÜZELSİN.

    BU ROL SANA ÇOK YAKIŞIYOR.

    BAŞARILARRR

  49. bora demiş

    SENİ ÇOK SEVİYORUM SENLE EVLENMEK İSTİYORUM AŞKIM

  50. SELİN DEMİRATAR demiş

    arkadaşlar ben gerçek selin demiratarım arkadaşlar buralara gireceğinize benim bloğuma girin ve lütfen benimle düzgün konusun bloğuma bekliyorum az sonra adanalı dizisinin setine gideceğim görüşmek üzere msnemi veremem çünkü yönetmen ve seneryo yapımına göre yasak rahatsız ediliyorum bütün hepinizi çook seviyorum gerçek hayatta polis değilim.

  51. zehra demiş

    selin abla seni çok seviyorum.sana kötü söz söyleyeni öldürürüm.diziyi senin için izliyorum.ama internetten izliyorum.çünkü niyeyse annem izlememe izin vermiyor.ne yapabilirim.bana yardım edbilirmisin.senin en büyük hayranınım.maraz alide ne buluyolar anlamıyorum.selin abla seni televizyonda ilk gördüğümde ne güzel bir kız demiştim.sonra senin hakkında araştırma yaptım.şimdide arkadaşlarıma ben güzeli gözlerinden tanırım diyorum.bu arada arkadaşlarım niyeyse senden nefret ediyorlar.içimden onları boğazlamak geliyor.seninle çetleşebilirmiyiz lütfen.msn mi veriyorum:zehratrpn-1998@hotmail.com lütfen yazışalım.sen dünyada gördüğüm en güzel en kalbi temiz insansın.lütfen cevap yaz.senin cevabını bekliyorum selin abla görüşürüz

  52. zehra demiş

    selin abla ben 11 yaşındayım ve 5. sınıfa gidiyorum. seni çok beğeniyorum.bu sana 2. mesajım.cevap bekliyorum lütfen.

  53. elif demiş

    idil abla seni seviyorum

  54. zehra demiş

    selin abla yalvarırım bir cevap yazarmısın. sabırsızlıkla bekliyorum.lütfen artık bir ses ver selin abla.

  55. zehra demiş

    selin abla sana bayılıyorum.ama bana hala bir cevap yazmadığın için üzülüyorum.bu arada sigara içtiğini duydum.senin adına çok ama çok üzülüyorum.lütfen sigara içmeyi bırak.yalvarırım sana selin abla.senin gibi miss globe yarıgüzeller güzeli bir kışmasını kazanıp türkiyede 1.si, dünyada 3.sü olmuş güzeller güzeli bir kıza hiç yakışmıyor.anlaştık mı?

  56. leyla demiş

    seni çoooookkkkkkkkk seviyorum beni sana benzetiyolar oynadığın tüm karakterlere hayat veriyosun seni candan öpüyorummmm

  57. zehra demiş

    selin abla artık lütfen bir cevap yaz yalvarırımmmmmmmmmmmmmmmmm.

  58. SeRsErİ-ŞiNo demiş

    slm ben diyarbakırda okudum msjları egerkıselin siz iseniz valla cok gsl rolunuzu oynuyosunuz tebrık eger selin siz iseniz çok gslsınız snn kadar gsl bı kadrın olsun ayrıyetten kolay bırıne benzemıyosun hayatında sana mutluluklar ve basarılar dılerım kendınıze iiii bakın :D:)

  59. pelin demiş

    süpersin selinnnnnnnnnnnnnn demk
    iratar cnm bnm much

  60. gamze demiş

    SELİN ABLA BEN GAMZE BESE GİDİYORUM VE SENİ COK SEVİYORUM O MARAZ HAYRANINIDA DÖVERİM SANA ÖYLE SEYLER YAZMASIN SOFİA DİZİDEN CIKTIMI SELİN ABLA SENİİİİİİİİİİİİİİ COKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMM

  61. gamze demiş

    LÜTFEN CEVAP YAZ

  62. dilan demiş

    sizi ve maraz ali yi cooooooooooooooooooooooooooooookkkkk seviyorum sizi görmeyi çok çok istiyorum

  63. dilan demiş

    lütfen bana cvp yaz

  64. dilan demiş

    bu şiir sana selin abla

    seni seviyorum,
    sana olan ilgimi kalbime gömüyorum,
    çok güzelsin,
    çok şirinsin,
    aslında sen.
    selin ablacım…….

  65. dilan demiş

    selin ablacım maraz ali ye söyle senin yanında fazla dolaşmasın ablacım

    cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum

  66. zehra demiş

    selin abla seni çok ama çok seviyorum.sana bağrana benim bişey yapmama gerek yok.filmdeki gibi sus işareti yaparsan hiç kuşkun olmasın susarlar.lütfen artık bir cevap bekliyorum.

  67. yasemin demiş

    kendini selin demiratar sananlar lütfen gidip aynaya baksınlar.siz selin demiratarsanız bende serenay sarıkayayım.canım benim noğoldu?hahahahahahahah!acıyorum şu selinlere…

  68. yasemin demiş

    Bak sana şiir yazdım selin abla…

    Seviyorum kimi?

    En tatlı birini

    Nasıl anlatsam sana?

    İlk harflere baksana bi!

  69. yasemin demiş

    maraz alinin hayranı bak adresini de vermişsin seni bi bulursam varya ağzında diş bırakmam!tebiyeli ol olmıcaksan defol git!
    pislik!allahın malı!şıllık1 bende 18 yaşındayım noğlucak.p*ç!

  70. bilinmiyor demiş

    al maraz aliyi bi tarıfına monta et hiç ayrılmazsın o zaman!

  71. ismail arkandayım asıl siz orospuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusunuz ağızlarına sıçtıklarımın çocukları bide benle evlenmek isteyenler size layık değilim orospular

  72. kübra akyurt demiş

    ismail arkandayım asıl sizin (strong)
    ağızlarına ……………. çocukları bide benle evlenmek isteyenler size layık değilim ………….

  73. ben maraz alinin kardeşiyim siktirin gidin o benim

  74. ecem demiş

    sevgili selin
    ben seni çok beğeniyorum
    lütfen
    ben hastayım az zamanımın olduğunu söylüyolar
    van da bir villa da kalıyoru
    van a imzaya gelirmisin
    ayrıca adanalı da rolü çok güzel yapıyosun
    oktay kaynarca yı ve seni çok seviyorum

  75. ecem demiş

    bana cevap yaz ne olur

  76. idil seni çoooooooooook seviyorum maraz ali sana çok yakışıyo bana cevap yaz ne olur canım benim başarılar dilerim seni çoooooook seven yüsra şule sofioğlu

  77. ronaldinho demiş

    hey arkadaşlık ne oluyor burda küfür etmeyeelim canımmm

  78. ebru demiş

    ayyyyyyyy güzel ama çok gıcık gamze özçeliğe kendini özendirio oda poli dizisinde diye hiç sevmiom sofia ayşegül daha güzel

  79. buket demiş

    bncede ebru haklı çok kendini beenmiş gıcık gerçektende gamze özçeliğe özenio bazem onun davranışlarını sergilio ama gamze olama z onu yeri ayrı hemde gamze çok ama çok güzel hemde seksi tatlı sevimli sempatik

  80. CEM demiş

    SLM BEN CEM İZMİRLİYİM FİLM LERİNİZİ ÇOOOOOO…K BEYENİYORUM AYRICA MARAZA GERCEKTEN AŞIK FALAN OLUYOSUN GALİBA HENÜZ 18 YAŞINDAYIM YANİ SİZE ABLA DEMEM GEREKİYO BENİ MSN NİZE KAYDEDERSENİZ ÇOO….K SEVİNİRİM kurt.20@hotmail.com filmlerinizde başarılar dilerim

  81. meyra demiş

    coook güzel bir kizzz be sizz niye yaziyorsunuz:kendisini birsey zannnetmis
    bence kendisi bilir yani

  82. qarizma mami demiş

    LAN NE KADR ADI ŞEREFSIZ BI INSANSINIZ SIZ BEN ERZURUMLUYUM ALAYINIZA DA GIDERIM TERBIYENIZI TAKILIN BUNLARI SIZLERIN BACILARIDA OKUYODUR HIÇ ONLARA BAKMIYORSUNZ SIZ KENDI BACILARINIZA BAKIN NE YAPIYO SONRA ONA BUNA ORSBU DIYIN ARKADAŞLAR DEMIYENLERE DEMIYORUM AMA GERÇEKDEN BU INSANLAR ADI ŞEREFSZ

  83. ayse demiş

    onun msn sini istiyorum bide maraz alininkini

  84. ayse demiş

    onun msn sini istiyorum bide maraz alininkini
    lan

  85. ebru demiş

    eskiden güzeldi sonradan kendini bişey zannetti zaten güzelliğide gitti bide dizi çok saçma polisiye falan değil öle polis dizisimi olur polis dizisi denince akla arka sokaklar gelio bence sırf komik şeyler koyuyolar ki izlensin yoka hiç bir halta benzemio.izlemiom zaten dizio öle denk gelio ama sinirli izliom çok basındalar sırf dizinin reklamı olsun

  86. zehra demiş

    selin abla annem sonunda izlememe izin verdi çok ama çok mutluyum.

  87. zehra demiş

    selin abla annem sonunda izlememe izin verdi çok ama çok mutluyumbaşardımmmmmmmmmmmm

  88. zehra demiş

    artık rahat rahat televizyondanda olsa seni görebilicem.

  89. damla demiş

    idil seni çok seviyorum adanalı dizisini beğeniyorum
    sana hayranım

  90. fatma demiş

    idil seni çok seviyorum sana hayranım msn ni gönderir misin lütfen canım

  91. fatma demiş

    cevabını bekliyorum

  92. fatma demiş

    seni seviyorum sana hayranım adanalı dizisini hiç kaçırmıyorum damlaya katılıyorum senin gibi güzel bir kıza nasıl böyle şeyler derler

  93. fatma demiş

    anlamıyorum

  94. furkan demiş

    orospu

  95. damla demiş

    maraz aliyi ve yavuzu sevmiyorum

  96. damla demiş

    ayşe gülü seni maria sofiayı seviyorum bir şey hariç deryayı sevmiyorum

  97. damla demiş

    timuru sevi yorum

  98. damla demiş

    timuru seviyorum

  99. furkan demiş

    deli manyak ben maraz aliyim
    aslında sana aşığım aş kım bir tane m sana bir şey yazdım

    sana deliler gibi aşığım
    biriğim sana orospu dediğim için özür dilerim
    benimle evlenir misin ben 25 yaşındayım aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  100. furkan demiş

    seni ağlatıyorum aslında ben sema yı seviyorum

  101. Kadir.im.56 demiş

    yemin ederim idil ablamı yani selin ablamı çok sewiyom aşık deilim sizin gibi terbiyesiz deilim

  102. Kadir.im.56 demiş

    böle terbiyesizlik yapmayın

  103. damla demiş

    camım

  104. gülşah demiş

    selin demir atar bu rol sana çok yakışmış bende senin gibi bir polis olmnak istiyorum mehmet akif alakurtla birbirinize çok yakışıyosunuz zaten benim en en en çok çok çok çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevdiğim dizi tabikide adanalı yahu oktaym kaynarcaya mehmet akif alakurta serenay ablaya tabikide yönetmeniniz tayfun güneyere ve zeynep koltuğa hayatta başarılar ve mutluluklar diorum eviniz nerede adres yazarmısınız nolur cevaplarınızı bekliorum hiçbir bömlümünüzü kaçırmıom kaçırmıcamda öptüm by

  105. Busecik demiş

    Selin Demiratar seni coooooooooooooooooooook seviyom sana kotu soz soyliyeni oldururum(K)

  106. Busecik demiş

    (F)

  107. GöKHaN demiş

    merhaba idil hanım ben gercekten sizin oynadığınız tum filmlere hayranım cok guzel rolunuzu oynuyosunuz gercekten izlerken zevkle izliyorumm saygılar selamlar

  108. selin demiratar demiş

    ssssssslmmmmmm

  109. fatma demiş

    selin abla seni çok seviyorum sana bayılıyorum sana şu şiiri yazıyorum

    hep sen
    hayatta tek bir yoldaş
    kavkada çağırsan koşan
    yanlızlığında yardımcı olan
    selin ablama rüyada gibi
    gözlerine baksam tek bir kelimeyle
    o iki cümleyi söylesem
    şimdi söylüyorum
    seni çok seviyorum adımı kalbime kazıyorum

  110. fatma demiş

    selin abla ismaile bende katılıyorum burdaki herkes şerefsizlik yapıyor sen çok güzelsin senin tarafındayım selin ablacım
    seni çok ama çok seviyorum.
    bu arada
    yanlızlıkta kalma selin abla sana güveniyorum selin abla

  111. maraza demiş

    selin abla tıpkı size benzeyen bir sevgilim var ve onu nasıl mutlu edebilirim!!!

  112. ebru demiş

    bu siteye selinle ilgili güzel şey yazanların hepsi ama hepsi gerizekalı saftrikler çok manyaksınız o orusbunun neresini seviyosunuz onu görünce miğdem bulanıyo inş bir gün karşıma çıkar bir tokat patlatırım sizde ona birşeyler yazın salaklar kadın sizi hiö takmıyo enayiler sağolsun deyip gülüyo kendinizi düzeltin arkadaşlar saf olmayın

  113. büşraaaaa" demiş

    lan selmamısın nesin sensin o oruspu piç sen SELİN DEMİRATARA BİRŞEY DİYEMEZSİN MAL GERİZEKALI

  114. büşraaaaa" demiş

    selma mısın nesin sensin o oruspu sen kendini ne zannediyon piç ağzına sıçtım sesini kes tamam mı SELİN DEMİRATAR SENİN GİBİ TERBİYESİZ DEĞİL SAKIN O ORUSPU SEN OLMAYASIN

  115. büşraaaaa" demiş

    HEM SELİN DEMİRATARI SEVMİYON ONA KÖTÜ ŞEYLER YAZIYON OZAMAN NİYE SELİN DEMİRATARIN OLDUĞU SİTEYİ AÇIYON DA YORUM YAPIYON GERİZEKALI ‘BÜŞRA İLE ELİF’
    HAYRANLARINDAN BİRİ

  116. büşraaaaa" demiş

    DÜNYANIN EN GÜZEL KIZINA ALKIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ

  117. ebru demiş

    ona gııcık oluyorum bakıyorum dünyada kaç tane salak var onu seven ama şimdi anladım çok salak varda onu seven azz çok çirkin kendini beğenmişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş çok yapmacık küstah

  118. sena demiş

    selin abla sen hiçbirine bakma çoooooooooooooooooooooooooooooook güzel bir kızsın senden harika bir polis olur gerçek hayattta polis olmasanda keşke polis olsydın

  119. fatma demiş

    selin abla seni çok seviyorum adanalı dizisini seviyorum sana hayranınım ama en büyük hayranınım

  120. tolga demiş

    idil benimle sex yaparmısın tel numaram al 0539583749

  121. Bilinmiyor3 demiş

    İdil Sana Hastayım Seni Çokk Sewiyorum..

  122. Bilinmiyor4 demiş

    Selin Demiratar benimdir siktirgit Lan Amcıklar Yawrum Selin…!

  123. kadir demiş

    Selinime Laf Edenin agzını sikerim Lan Kimsiniz Siz Selinime Laf ediyorusunuz Salaklar Salak Herifler Mal Herifler. (Kadir) Selin Kendine İyi ßak Seni Cok Beyeniyorum ve Seviyorum. Kadir.

  124. kadir demiş

    Selinime Laf Edenin agzını sikerim Lan Kimsiniz Siz Selinime Laf ediyorusunuz Salaklar Salak Herifler Mal Herifler. (Kadir) Selin Kendine İyi ßak Seni Cok Beyeniyorum ve Seviyorum. Kadir.

  125. kadir demiş

    Selinime Laf Edenin agzını sikerim Lan Kimsiniz Siz Selinime Laf ediyorusunuz Salaklar Salak Herifler Mal Herifler. (Kadir) Selin Kendine İyi ßak Seni Cok Beyeniyorum ve Seviyorum. Kadir.

  126. kadir demiş

    Selinime Laf Edenin agzını sikerim Lan Kimsiniz Siz Selinime Laf ediyorusunuz Salaklar Salak Herifler Mal Herifler. (Kadir) Selin Kendine İyi ßak Seni Cok Beyeniyorum ve Seviyorum. Kadir.

  127. kadir demiş

    Selinime Laf Edenin agzını sikerim Lan Kimsiniz Siz Selinime Laf ediyorusunuz Salaklar Salak Herifler Mal Herifler. (Kadir) Selin Kendine İyi ßak Seni Cok Beyeniyorum ve Seviyorum. Kadir.

  128. fatma demiş

    selin abla seni seviyorum. sen annem gibi tatlı dillisin canım benim

  129. alp demiş

    dünyanın en çirkin kızına yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh çok iğrenç lan siz onun neresini seviyosunuz bu dünyada çok mal varmış selin tam bir karga seslionun sesini duyunca çok korkuyorum etrafta karga bile kalmıyo onun sesini duyunca
    yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh o güzellik yarışmasında nasıl 1. ci oldu heralde jüridekiler kördü

  130. selim demiş

    maşallah selinde bir göt var o tek başına 30 kilo lan o sikilmez bile sümüklünün teki ama maraz ali onu bol bol sikiyodur orusbuya o bakımdan

  131. murat demiş

    selim kardeşim doğru demiş sesi iğrenç gerçekten poposu çooooooooooooooooook büyük o götten 5 gör daha çıkar yani birde şişko nun teki ya çok yrsen öle olur

  132. ömer demiş

    kızın oyunculuğu hiç iyi deği bnce güzel de değil dizide saçma zaten öle polisiye dizimi olur illa bir kılığamı girmek gerekir.yani bide çok abartıyolar ya çok uzun dizi bir bölümde en fazla 1 günü işliyolar.bu dizide oynayan herkes salak pınar ayşegül bide psikolok hariç selin tek kelimeyle iğrençsinnnnnn sen bence dünyanın en çirkini seçilmeliydin yani kırışık surat yaşlanmış lan bu gözlerinin altı falan kırışık

  133. dilara demiş

    şiiiiiiişkoooooooooooooooooooooooooooo ya gerçekten patates

  134. ahmet demiş

    ya bu çirkinlikle nasıl türkiye güzeli seçilmiş türkiyede o kadar güzel kız varken ama çok eskideenmiş ozaman biraz farklı güzellik anlayışı varmışşşşşşşşşşşşşşş

  135. ahmet demiş

    çiiiirkin

  136. fatma demiş

    bence böyle şerefsizlik apmayın bunu şu kişilere diyorum .selim ahmet dilara ömer murat ve de alp e söylüyorummmmmmmmmmmm……….

    bence o kız çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll…………….

  137. m!sß00n $€k€rrr demiş

    ismail sana katılıorum cok haklısın

  138. m!sß00n $€k€rrr demiş

    dilARA KIM SISKO ANLIYAMADIM

  139. m!sß00n $€k€rrr demiş

    TOLGA SEN GIT DE ANANLA SEX YAP ELALEMIN KIZIYLA SEX YAPICAKMIS PEHHH BNDE SEWMIORUM IDILI AMA OLE DEME BNCE

  140. dilara demiş

    idil şiiiiiiiiişko

  141. mert taha demiş

    idil dizide sanki figuran hiç oynamıyoki ama ii ki oynamıyo onun çirkin yüzünü görmek istemiyorum bn olsam onun yerinde o diziden çıkarımmmmmmmmm yani oynatmıyolar zaten pınar fiko psikolok bile ondan çok oynuyoooo çek git bu diziden çek git

  142. dilara demiş

    ya şişko değil ama poposu çok büyük

  143. sena demiş

    Ben seni çok seviyorum Selin abla.Senin hskkında kötü laf yazanlar gerçekten geri zekalılar ve manyaklar

  144. kenan uzun demiş

    slm maraz ve idil ve adanali sizleri severek her hafta izliyorum hic kacirmiyorum sizin dizinizi zoruma giden frinale gireceyi ben gurbetciyim ve size hayranim kim nederse desin cok guze dizi oynatiyorsunuz hoscakalin

  145. MERABALAR
    SELİN ABLA YEMİN EDERİM SENİN HAYRANINIM BENDE SENİN GİBİ POLİS OLMAK İSTİYORUM SEN ÇOK GÜZELSİN
    SANA BİRŞEY SORABİLİRMİYİM MSN ADRESİN VARMII??
    LÜTFEEN VERİİİN
    BEN VEREBİLİRİM ceza_adanali68@hotmail.com BU BENİM MSNM EKLERSEN KONUŞURUUZ LÜTFEN EKLEYİİN YALVARRIM ÇOK GÜZELSİNİZ SİZE KAKÜL ÇOK YAKIŞIYO BEN 12 YAŞINDAYIM 5 E GİDİYORUM .BANA CEVAP YAZIN NOLUUR SİZE ORUSBU DİYENİN KAFASINI KIRARIM VALLA
    SEVGİLERİMLE SELİN ABLA CEVAP BEKLİYECM GÖRÜŞMEK ÜZRE

  146. SELİN ABLA SEN ONLARA BAKMA KISKANDIKLARINDAN SANA LAF ATIYOLAR
    EN ÇOK SENİ BEN SEVİYORUUUUM CANIM BENİİİM

  147. SİZİN GİBİ POLİS OLMAK İSTİYORUUUM

  148. ÖPTÜÜÜM

  149. SELİN ABLA SİZE POLİSLİK ÇOOKK YAKIŞIYOR AYRICA GÜZELLİĞİNİZDEN ETKİLENİYORUUM BÜYÜYÜNCE BENDE SİZİN GİBİ POLİS OLMAK İSTİYORUM BANA CEVAP YAZIN

  150. SELİN ABLAAA MSN ADRESİN YADA TELEFON NUMARAN VARSA YAAZ NOLUUUR KİMSEYE VERMEEEM

    ACI HAYATTADA ROLÜNÜZ ÇOK GÜZELDİ AMA ŞİMDİ DAHA GÜZEEL

  151. SELİN ABLA SİZE ŞİŞKO DİYENLERE BAKMAYIN KENDİLERİ ŞİŞŞKO YA O YÜZDEN SİZE ŞİŞKO DİYOLAR
    KİLONUZ GAYET GÜZEL
    50-52 KİLO VARSINIZDIR 10 YAŞINDA 65 KİLO OLANLARDA VAR SİZİN KİLONUZ 1000 KAT DAHA İYİ BEN 45 KİLOYUM MESELA

  152. büşra nur demiş

    çok gzl msn ver n ollur selin abla seni sewiom

  153. büşra nur demiş

    face book nlour cevp yaz senın bloguna gırdım ama açılmadı çnkuu mahkeme karar almmış ama en msn ver nelolur bende buyunce polisn olacam

  154. büşra nur demiş

    filimin çok gzl ama nlr msn ver cvp bbeklıyommm bu arada blok sıten ne belkı yanlış gırdım maraz alıyle çok yakışıon gerçektedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  155. büşra nur demiş

    cvp beklıommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  156. oooof yaa allahallaaaa selin ablanın yerine yazdığınızı biliyorum selin abla bu kadarda terbiyesiz ve küfürlü değil (bizi kandırmak için başkaları selin ablanın yerine yorum yazıyo bizde yuttuk sankii allahalla ya

  157. seliin abla sen gerçek hayatta ne iş yapıyosun ve lise kaça gidiyosun

  158. selin ablama laf atmayın ağzınıza sıçarım valla

    selin abla telefon numaran varmııı lütfen verirmisin noluur seni çok seviyoruum

  159. sen gerçekten selin derimatarmısın yoksa senin yerine başkalrımı yazıyo

  160. ben rahatsız etmeeeeeeeeeeem nolur selin abla noluur yalvarırırm msn adresini veer noluuur

  161. çocuklar bende sizi çok seviyorum ama bana kötü laf söylemenizden pekte hoşlanmıyorum lütfen edepli konuşun msn adresimi vermem yasak çünkü rahatsız edenlerde var biraz düşünüyüm belki telefon numaramı verebilirim görüşmek üzre

  162. arkadaşlar bu yorumları selin abla yazmıyo bence çünkü yazdıkları şeyden çok belli oluyo isime selin demiratar yazıp kandırıyolar sadece 1 tane yorumu selin demiratar yazmış diğerleri tüüüm yalan ben araştırıyorum

  163. dilara demiş

    oleeeeeeey be dizi final mi oluyo allahım sana şükür bu gıcık dizi bitiyo çok şükür

  164. dilara demiş

    çok safsınız arkadşlar idil para almak için biraz şirinlik icilik yapıo siz dehemen kanıosuu herşey para için sallaklar bu dünyada çoooooooook var sizin gibi biter inş dizi bare idil çıksa dizidennnnnn

  165. dilara demiş

    idil seni dizide istemiyoruzzzzzzzzzz

  166. dilara demiş

    defooooooooooooool

  167. cansu demiş

    ltfen

  168. cansu demiş

    msn verrrrrrrrrrrrrrrrr

  169. cansu demiş

    msn verirmian

  170. lan dilara ağzına sıçarım selin ablama laf atma
    niye böyle gıcıklık yapıyosunuz selin abla çok iyi biri çok güzel biri sanata değer verio işte sizin yaptıklarınız tamamen salaklık

  171. bana bak dilara eğer idil diziden çıkarsa seni çok fena yaparım ben idili çok seviyorum idil benim gözbebeğim tamam mı hemen kıskanma aptal

  172. arkadaşlar selin ablanın yerine yorum yazmayın lütfen

  173. laan bana bak dilaraaa sen selin ablaya şişkooo idil diyemezsin benim ahsabımı bozma tmm mı
    idil senin gibi pis boğaz değil
    senin gibi tıka basa yemiyo
    idil zayıf 50 kilo anca vardır

    dilaraa tahmin edebiliyorum 78 kilo varmısın canım

  174. dilara demiş

    hiçte bile bn 47 kiloyum canım tmm mııı

  175. oğuzhan demiş

    idilin burnu sivribiber gibi lan aynı pantolon hiç yakışmıo bütün kiloları fışkırıyo heryerden

  176. dilara demiş

    salağa bak 50 kiloymuş peh peh peh o anca 80 vardır manyak karı

  177. DİLARAA BEN KÖTÜ ANLAMDA DEMEDİM
    BENDE 45 KİLOYUM
    SADECE BEN KENDİ FİKRİMİ SÖYLEDİM TMMM MI CANIM
    BEN İDİLİ ARAŞTIRDIM EĞİTİMİ LİSE
    HERKEZİN KENDİNE GÖRE ÖZNEL YARGISI VARDIR MESELA İDİL BANA GÖRE GÜZEL SANA GÖRE NORMAL OLABİLİR
    BANA GÖRE KİLOSU ORTA SANA GÖREDE ŞİŞMAN OLABİLİR AMA BEN İDİLİN DİZİDEN ÇIKMASINI İSTEMİYORUM ÇÜNKÜ İDİLİ ÇOK SEVİYORUM .SEN SELİN DEMİRATAR DEMİŞ YAZANLARI OKU BAKALIM NE ANLAYACAKSIN BAZI HAYRANLAR İDİLİN YERİNE YORUMLAR YAZIYO YORUMLARDAN SADECE 2 TANESİNİ İDİLİN YAZDIĞINI DÜŞÜNÜYORUM GERİLERİNİ BAŞKALARI YAZMIŞTIR BENCE.
    BÜYÜDÜKÇE KİLODA ARTAR TMMMM MI DİLARACIM
    BEN İDİLİN 55-60 VAR OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM BU BENİM NESNEL YARGIMDIR HER KİŞİNİN SEÇENEĞİ AYRI OLUR BUNU UNUTMA CANIM

    görüşmek üzre cevap yazmanı bekliycem dilara

  178. bu arada idil krem kullanıyo
    kadın değil
    idil liseye gidiyo canım
    BU ARADA BANA DOĞRUYU SÖYLERMİSİN
    SEN KAÇA GİDİYOSUN CANIM

    BANADA SALAK DİYEMEZSİN TMM MI BEN SALAK DEĞİLİM SOLAĞIM

    BYBY

  179. KREMİ SÜRÜNCE KADIN GİBİ GÖZÜKÜYO

  180. İDİL ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL

  181. lan bana bak oğuzhan idile karışma burnu sivri değil tmmmm mı

  182. idil ablayı ararsam o zaman görürsünüz ammaaaaa

    idil para almak yapıyoymuş
    hiçte bile
    ben idili dizide istiyorum tmm mı idile laf atarak
    şerefsizlik yapmayın ağzınıza sıçarım

  183. ismaile katılıyorum
    ismail haklı bence
    idil ne güzel kız fıstık gibi işte daha ne istiyosunuz

  184. alp sn kime çirkin dedin anlamadıııııııııım
    idilemi çirkin dedin
    seni öldürrüm idile çirkin diyemezsin

  185. idil maria dan daha güzel
    maria çok çirkiiiiiiiiiin

  186. özlem demiş

    bence idil çok çirkin çok zayıf biraz kilo alsa daha güzel olur

  187. yasmin demiş

    özlem sen aptal mısın çoooooooooooook şiko idil ama gerçekten çirkin

  188. yasmin demiş

    ayyy daha üniversitede okumamış kesin cahilin tekidir 2 yle 2 nin toplamını bilmez

  189. bana bak lan yasemin biz özlemin yorumunu özlemle beraber yazdık özlem benim arkadaşım olur
    şişko sana benzer idil 62 kiloymuş yaşına göre zayıf

    ıııy idile kakül çokta yakışmıyoo iyrenç oluyo kakülsüz daha güzel bence

  190. idil lise menzunu tmm mı yasemincim cahil değil canım
    ben 38 kiloyum mesela sen kaç kilosun

  191. selin demiratar demiş yazan yorumların hepsi yalan
    idilin yerine yorum neym yazıyolar
    sadece 1 yorumu idil yazdı gerisi yalan çocuklar yazıyo isime selin demiratar diye yorumunuda yazıyolar idilin yerine yorum oluyo

  192. selin demiratar demiş:
    yorumları okuyun

  193. yasemin demiş

    ben 18 yaşındayım ve 48 kiloyum boyum da 1.67

  194. selin demiratar demiş

    bana inanmayın ben salağın tekiyim hem ben makyaj güzeliyim gece görseniz korkup altınıza yaparsınızzzzz

  195. hayat demiş

    Selin demiratar sizi çok seviyorum türkiye1.seçmekte haklılarmış hatta ben dünya1.si seçerdim

  196. yücel demiş

    sezon finalinde tek kelimeyle iğrenççççdin

  197. yücel demiş

    vede çooook rüküşsün erkek gibi giyinmeye çalışıyosu ama erkekler okadarda rüküş değil

  198. sizi şikayet edicem

  199. selin demiratarın yorumlarını gerçekyen idil yazmıyo başka birileri yazıo

  200. 25 yaşındayım 50 kiloyum 1 sene sonra polis lisesini kazanmaya çalışcam sadece 1 senem kaldı ben özel kız polis lisesinde okuyorum 1 sene sonra mayatlayadaki polislik görevimi yapmaya çalışcam

  201. hem idil kendine neden salağın tekiyim yazsın idil makyaj az yapıyo

  202. 25 yaşındayım 50 kiloyum boyum 1.75 kilom 50-51 arası seneye malatyada poliskil yapıcam

  203. adanalının yapımcı ve senaryosunu ben biliyorum isilin yerine yorum yazanları diyecem

  204. adanalının senarosuna idilin yerine yorum yapanları diyecem

  205. idili telefonla arayacam aksaraya davet edicem
    sonra erzuruma
    sonra antalyaya
    sonra malatyaya
    belki kabul eder çünkü idil benden 5 yaş küçük idil 20 yaşında ben 25 kabul edebilir

  206. birdaha idilin yerine yorum yazmayın lütfen canlarım tmm mı
    söyleyeceklerinizi kısaca bana söyleyin
    ben idili araştırıp arayınca ona iletirim

  207. ya arkadaşlar adanalının sezon finalinden sonraki bölümünü çookk merak ediyorum bilen varmı

  208. adanalının sezon filmi kötüyse neden izliyosunuz allahalaaaa

  209. aylin demiş

    şiiiişt tuğçe naber nasılsın
    polisliğe ne zaman başlıyosun kıızz
    malatyadamı başlıycan erzurumdamı

  210. tuğçe demiş

    1 sene sonra başlıyoruum

  211. mustafa demiş

    maraz ali duymasın idili sevdiğinizi siker sonra

  212. mustafa saıkavak demiş

    idili sie

  213. nigar demiş

    selin abla dizide çok güzel oynuyorsun sana vede serenay ablayı çoooooooooooook seviyoru bende senin gibi polis olmak istiyorum lütfen bunu okuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  214. selen demiş

    Selin abla seni çok seviyorum canımdan bile çok seviyorum senin enbüyük hayalin benim oynadığın bütün dizileri bütün sinamaları izledim ve herzamanki gibi çok güzelsin selin abla ben 11 yaşındayım 6.sınıfa geçtim snei okadar çok görmeyi istiyorum kii bilemesin bütün oyuncu hayranları bakırköye falan geldiğinde bi görmek kısmet olmuyo sen serenay ablayla capastiye gitmişsiniz orda rol oynadınız ben genelde oraya giderim ama sizi görsem sımsıkı ve bırakmazdım selin ablacım ben kızım seninle görüşmeyi çok istiyorum lütfen hep carusele gel işallah görerim seni benim bi arkadaşım var imge diye bide kardeşi var berke diye bana imge gösterdi kardeşiyle resim çekinmişsiniz toplanmışsınız biyerde ama adanalı dizisinde herkes var selin abla msnen varsa lütfen yaz ekliyimm ve seninle konuşmak çok istiyorum ben msnemi vermiyorum çünkü herkes patlatır ama seni çok seviyorum selin abla hep seni taklit ediyorum idil abla sezon final çok güzeldi seni şimdi izleyemiyicem cuma günü gelince atvyi aççam bişey yok ama sen adanalı dizisinin neşesini getiriyosun selin abla sana hayraanım ondan hep carusele gel lütfen selin abla adanalı dizisindeki bütün oyuncularıda çok seviyorum ama senin yerin başka lütfen hep carusele gel bunu oku hep kalbimdesin ölsen bile kalbimdesin aman Allahkorusun ama hep kalbimdesin seni çok seviyorum selin abla işallah iztediklerin yerine gelir görüşürüz kendine çok iyibak görüşürüz…

  215. deniz demiş

    selin abla ben seni çok seviyorum 9 yaşındayım 3çe geçtim ayın 22sinde sezon finalini
    izledim çok güzeldi keşke sonu şöyle olsaydı maraz aliyi hapisaneye atarken tarih 23.06.2009

  216. deniz demiş

    selin abla seni görmek istiyorum ama ben ankarada yaşıyorum oynadığın bütün diziler çok güzel
    kerkez sana götü götü laflar atıyolar ben onlara gıcık oluyorum

  217. ahmet demiş

    idil snle evlenmek istiom snle yasıtım 29

  218. tuğçe demiş

    selin abla çok güzelsiiin
    sana kötü laf diyyenlere bakma onlar terbiyesizin teki

  219. tuğçe demiş

    maraz aliyle idil sevgili değilkii

  220. tuğçe demiş

    idile bende aşığıııım

  221. tuğçe demiş

    arkadaşlar sence benim boyum kilom polis olmaya tutatmı 25 yaşındayım kilom 50 boyum 1.75 bir sene sonra polislik sınavına gircem

  222. ALİ demiş

    selin hanım seni cok seviyorum ne olur benide istgotür ne olur abla ben ist cok merak ediyorum ben şanlı urfa lıyı biliyorum kimse urfa yı sevmiyor kaba diyorlar inan oylede degil hiç bir urfa lı sana kötü laf etmişmi

  223. kesin hepsiiiiiiii
    yalan bana inanın

  224. tuğçe demiş

    ya herşey yalan bence yaaa
    idilde yalan
    yorumda yalan
    idilin yorumuda yalan
    her bok yalan dolan

  225. Ece demiş

    selin abla ben de seninin gibi bir oyuuncu olabilirmiyim çok merak ediyorum.bu arada benim bugün arkadaşlarımla tiyotrom var inşallah bende senin gibi başarılı olurum.benim allahtan istediğim tek bir şey var oda bir kez olsun seninle karşılaşmak.inanıyorum bu dileyim bir gün gerçekleşecek.kendine ii bak.

    Seni Seven Hayranın Ece Demirer

  226. merve demiş

    SELİN DEMİRATAR SANA BAYILIYORUMMMMMM SENİ ÇOKK SEVİYORUM ÇOOK GÜZELSİN EN ÇOK ACI HAYATTA GÜZEL OYNADINN SENİ ÇOOK BEĞENİYORUM SERENAY SARI KAYADAN DAHA GÜZELSİNN SEN
    CNM BENİM

  227. merve demiş

    LÜTFEN BANA CEVAP VER SENİNLE KONUSMAK RÜYALARIMA GİRİYOOO
    CNM BENİM

  228. merve demiş

    BİŞİY SÖYLÜYCEM KENAN İMİRZELİ OĞLUYLA ÇOOK YAKISIONUZ
    O KADIN SİNAMANI İZLEDİM SİNEMADA SÜPERSİNNNN

  229. beni okuuuu lütfeeeeen!!! demiş

    merhaba ben 12 yaşımdayım adım feyza senin çook görüşmek istiyorum her dizi bölümününü izledim seni ailecek çok seviyoruz başarılarının devamını dilerim:)

  230. beni okuuuu lütfeeeeen!!! demiş

    lütfen benimle konuş ablacığım

  231. ebru demiş

    selin demiratar GÜZEL AMA KAHGÜL YAKIŞMIYO BURNUDA YANDAN ÇOK SİVRİ DURUYO BACAKLARIDA ÇOK KALIN DAR PANTOLON GİYMESİN SESİDE ÇOK KALIN BİRAZ NAZİK KONUŞSUN çok rüküş bide maraz alide iğrenç birbirlerini bulmuşlar

  232. berfin özgurel demiş

    selin dmeratar senin akrdeşin vrmı bide beni eklermisin berfinozgurel@hotmail.com

  233. alpcan demiş

    sn görürsem evime götürüp soycam sn i. gütünü öpcam ağzına sıtcam birde sn in sikine kurdele takcam evyenince çalışmıycan memini emcem bn i sn yıkıcan bn 26 yaşındayı evlenelem

  234. ece demiş

    sn i seviyom

  235. eweLLL demiş

    Lan seLin demiratara Laf söyleyen götoğulları sikerim ecdadınızı am kafalılarr maL mısınız siz yhaa fıstık gbi kadın işte sewmiosanız siteye girmeyinn amcıkLar illa küfrettirceksiniz götü büyükmüş sikecekmiş dön de kendi götünü sik sen seLin demiratar adına da yazıp durmayınn haa…seLin ablam seni çoq sewiOrum ist üniv. de okuorum senLe tanışmaya gelcem inşş daima mesLeğnde we hayatında yükselmen dileğiyle….

  236. eweLLL demiş

    seLinimm qız pislik sikimi war memisini emcekmiŞin millet de senin kız kardeşini siker i,nşş memisini emer haywan gahpe kalTak erkeğin kaltağı da daha bi boq oLuormuş…

  237. CANSU DEMİRCİ demiş

    seLin abla ben seLena dizisinde oynuorum we sana özeniyorum senin oyunculuğunu çok beğeniyorum kıskanıyorum güzelliğini ama bende fena sayılmam neSe bb bu arada sizin dizinizi çektiğininz yerLe bizimki yakın yanına gelcem inş hade ii akşamlar kib..

  238. MEMİK demiş

    EMİCİK…: KIZLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR…
    FİRİCİK:.:HÜLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    BÜŞİCİK..:NOLUORR BURDAAAAAAAA EMİCİİİİİİİİKKKKKK
    ELİCİK..:qESİN GIRGIRIIIIIIIIII
    FİRİCİK..:YEAAAAAHHHHHHHHHHH
    ESRİK…:HÖDÜLÜK HÖDÜLÜKKKK HÖDÜÜÜ HÖÖDÜÜ HÖDÜÜLÜK
    EDİCİK…:BEN MALIMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    EDA HARİÇ HEPİMİZ….:BİZCEDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MALLLLSINNNNNNNNN BEBEq

  239. nita demiş

    shum e mir je dhe do te jesh ne vitet e ardheme te uroj shendet dhe fat ne jet gjithashtu edhe karjer je shum e mir, ke fitu simpatin e shum njerzve ne kosove ne serijalin “Jete Hidhur” suksese nga Nita gjilan.

  240. Merve demiş

    idil in çk güzel br kz olduğunu belirtmek isterim
    bilmeyenler öğrenmiş olur hem

  241. AYLİN demiş

    İDİL ABLA
    ADANALI DİZİSİ GERÇEKTENDE ÇOK GÜZEL BİR DİZİ
    AMA BAZILARI SİZE YALAN YAZIYO BAZI KİŞİLERE İNANMAYIN

  242. ömer demiş

    idilin yani selin demiratar 5 sene sonra yanındayım görürsün inanmassan hendekten ömer taşkın

  243. ömer taşkın demiş

    idil yani selin demiratar seni seviyorum 5 sene sonra yanındayım görürüsün

  244. ömer taşkın demiş

    idil yani selin demiratar seni seviyom 5 sene sonra yanındayım görürüsün

  245. engin demiş

    selin seni cooooooook seviyorum seline kotu soz soleyenlerin ansını bizzat s.kim seli ni sevenler coşmasın o benim lan size ne oluyo:P

  246. HAKAN demiş

    SLM SELİN ABLA BEN HAKAN SEN BUNLARA BAKMA ONLAR SENİ KISKANIYORLAR???

    SİZİN HAYRANINIZIM VEDE FİLMİNİZ COK GÜZEK AMA (MARAZ ALİ YAKALAN DIĞINDA ÇOK ÜZÜLMÜŞTÜM

    PARDON AMA SANKİ ONU ARKASINDAN VURMUŞ GİBİ OLDUN) BANA GÖRE ORDA TETİĞİ ÇEKSEYDİN MARAZIN A KADAR ZORUNA GİTMEZDİ?
    HADİ İYİ GÜNLER ((((SİZİ SEVİYORUM)))BYYY

  247. TUĞÇE demiş

    BENCE İDİL ÇOK GÜZEL BİRİSİ ONU ÇOK BEĞENİYORUM ONUN GİBİ POLİS OLMAK İSTİYORUM BENDE POLİS OLCAM İDİL ÇOK GÜZEL
    İDİL ABLA SEN O SALAKLARA BAKMA KISKANIYOLAR SENİ.
    BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM HEP SENİ İZLİYORUM AŞKIMM İDİL

  248. selin demirtay demiş

    bakın bana hayran olabilirsiniz ama biz gerçek hayatta maraz aliyle aşık digiliz bana aşık olabilir siniz ama benim sizi görmem lazım dimi siz enisi boş verin

  249. idil demiş

    NE tesadüf benim adım idil ben seni çok severek izliyorum ve seni çok seviyorum msn adresimde bile benim değil senin resmin var ben ilerde polis olmak istiyorum ve bana msn adresini verirsen çok mutlu olurum

  250. idil demiş

    selin abla ne zaman bana msnni vereceksin heeben seninle konuşmayı çook istiyorum

    ve seni çok seviyorum senin en büyük hayranınım sana hayranlığımı anlatmaya kelimeler yetmez

    selin abla okulda herkez bana idil diyo bazılarına marazali ne buluyolarsa o tipsizde ! h önceden hiç mi hiç
    yakışıklı de ğil bence

  251. idil demiş

    slm selin abla ben seni çok seviyorum

  252. TUĞÇE demiş

    bakın arkadaşlar idilin yerine geçip yorum yazanla çok pis dövüşcem
    kim idilin yerine geçip yorum yazıyosa o şıllık msn mi eklesin
    ceza_adanali68@hotmail.com

  253. benim adm eda demiş

    meraba i bivabva benim adm eda seni enck adavda cok sevyorim

  254. benim adm eda demiş

    meraba i bivabva benim adm eda seni enck adavda cok sevyorim senin adn cokyzev beynin bebeyin cokev

  255. TUĞÇE demiş

    orusbu çocuklar
    idilin adını kullanarak yorum yazanı ……

  256. ÇOCUKLAR BEN SİZİ ÇOKK SEVİYORUM BENİM HAYRANIM OLMANIZ BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR.AMA BİŞEY MUTLU ETMİYO BENİM ADIMI KULLANARAK YORUM YAPMANIZ BENİ AŞŞADAN ETKİLİYO YANİ ÜZÜYO.
    LÜTFEN BENİM ADIMI KULLANARAK YORUMLAR YAPMAYIN ARKADAŞLAR.
    BENİM EĞİTİMİM LİSE
    BEN ALİYLE GERÇEK HAYATTA SEVGİLİ DEĞİLİM SADECE FİLMDE ÖYLE ARKADAŞLAR.
    SİZDE BÜYYÜN OKUYUN DERS ÇALIŞIN MESLEK SAHİBİ OLUN
    BEN SİZİ ÇOK SVİYORUM YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
    KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ DİZİDEN 5 HAFTA ÇIKARIM
    LÜTFEN BENİ KIRMAYIN ÇOCUKLARR AKLINIZ ANCA ŞEYTAN GİBİ ŞEYLERE ERMESİN DERSE VERİN KAFANIZI ,KAFANIZI KÖTÜ ŞEYLERE KÜFÜRLERE VERCEĞİNİZE DERSE VERİNDE MESLEK SAHİBİ OLUN SİZLERDEN TEK İSTEDİĞİM KÜFÜR ETMEMENİZ OKUYP MESLEK SAHİBİ OLMANIZ..
    BEN GERÇEKTEN SELİN DEMİRATARIM ARKADAŞLAR.
    SİZİ SEVİYORUM HAYRANLARIM.
    GERÇEK HAYATTA POLİS DEĞİLİM ..

  257. HİŞŞTTTT AYIP AYIP KÜFÜR ETMEYİN ÇOCUKLAR
    SELİN ABLANIZLA ARAMDA BİŞEY YOK
    AYRICA MSN Mİ EKLEYİN
    mehmet_akif1976@windowslive.com

  258. arkadaşlar benim 8 tane msn adresim var size bitanesini vercem onuda 3 haftada 1 kez açıyorum ancak
    diğerlerini veremem rahatsız ediliyorum
    alın ekleyin herkezle 1 kez konuşcam snra engellicem ok
    derdinizi dinleyelim bakalım
    selin_demiratar1977@hotmail.com

  259. sergen demiş

    çok güzelsinya eski sevgilime çok benziyosun

  260. sergen demiş

    çok güzelsin ya eski sevgilimeçoook benziyosun

  261. hüseyin fırat albayrak demiş

    lütfen küfür etmeyin.

  262. yaren demiş

    en güzel kadındır

  263. tuğçe demiş

    herkeze meraba idili çok beğeniyorum çok güzel kadın süper birisi
    onun msn si bnde var size vereyim
    ama ekledikten snra onu rahatsız etmiyceksiniz anlaştıkmı
    msn si şu : selin_demiratar1977@hotmail.com

  264. zenan demiş

    selin abla sen çok güzelsin hayatında başarılar dilerim idil rolünü çok güzel yapıyorsun bu akşamki bölümde vurulduğun için çok üzüldüm inşallah filiminiz izlenme rekoru kırar adanalı dizisini hiç aksatmadan izliyorum.senden bir rıcam olacak bana msn ni verirmisin

  265. zenan demiş

    selin abla inanki beni çok mutlu ettiniz herşe için teşekkürler selin abla seni çok seviyorum resimlerini odamın her tarafına asmışım seni çok seviyorum

  266. hatice demiş

    bence selin demiratar rolünden çıkmasın onu ben çok seviyorum eyer çıkarsa yurtda kalan çoçoklar çok üzülür sizden ricam lütfen onu çıkarmayın bide selin demiratar ve mehmet akif alakurt fesma eklemek istiyom sakın çıkarmayın ben kırıkkale çocuk yuvasındayım hatice deveci

  267. hatice demiş

    çıkmasın lütfen onu çok seviyom tabi en sevdim kişi İDİL,MARAZ ALİ,ADANALI,SOFYA,MARYA,MÜDÜR,ALESK,BİDE MARYANIN Bİ ARKADAŞI VAR O BİDE ENGİN KISACA HEPSİ

  268. hatice demiş

    ÇIKMASIN

  269. hatice demiş

    lütfen çıkmasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  270. hatice demiş

    onu seviyom çıkmasın

  271. hatice demiş

    selin abla nolur çıkma ben yurta kalıyom çıkma çıkarsan beni çok üzersin

  272. hatice demiş

    çıkma sakın

  273. hatice demiş

    seni seviyom selin demiratar

  274. hatice demiş

    çıkmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  275. mehmet demiş

    slm gerek adın selin demiratay güzel iyi rol yapıyon ama mehmet akif alakurt un komutanı seni vurdu orda bitti ama şunu bilki onlaryalan sen yalandan vuruluyon o silah mutlaka su tabancasıdır sen yere düşüyon ama gerçekten ağzın kanamıyo boya sürüyolar veya sen kırmızı şey yediysen o kırmızı şey kan gibi görüküyo kamerada neyse kendine iyi bak beni unutma babacan

  276. tuğçe demiş

    SELİN DEMİRATAR ABLA DİZİDENMİ ÇIKTI ARKADAŞLAR?

  277. tuğçe demiş

    GALİBA ESLİN ABLANIN YERİNE ESRA KOMİSER GELDİ

  278. tuğçe demiş

    OLAMAZZZZZZZZ SELİN ABLA DİZİDENMİ ÇIKIYOOOO
    ASLAAAA ÇIKMASINNNN

  279. ARKADAŞLAR NE DE OLSA DİZİDEN AYRILIYORUM GALİBA ÖYLE
    AMA HAZİRAN AYINDA DİZİYE TEKRAR GİRİCEM MERAK ETMEYİN BENDE SİZİ SEVİYORUM
    msn adresimi şimdilik verebilirim
    selin_demiratar_6932@hotmail.com

  280. nasılsınız sizi çok beyeniyorum ne olur cevap yaz lüüüüüüüüüüüüütfeeeeeeeeennnnnnnnnnn

  281. şifrenide versene

  282. neden diziden çıkıyorsun

  283. dingil

  284. kadir demiş

    slm

  285. PINAR demiş

    bence çok güzel kadınsın şey bizim okula gelirmisin karacabey atatürk i.ö.o

  286. PINAR demiş

    3/a sınıfım

  287. yaaa bakın arkadaşlar bn artık diziden çıktım hazirana kdr dizide olmıycam tmmmı
    haziranda diziye tekrar gircem
    aradaşlar
    bnde sizi sviyorum

  288. ASENA demiş

    selma mısın nesin sensin o oruspu sen kendini ne zannediyon piç ağzına sıçtım sesini kes tamam mı SELİN DEMİRATAR SENİN GİBİ TERBİYESİZ DEĞİL SAKIN O ORUSPU SEN OLMAYASIN

  289. MEHMET demiş

    LAN SELİN DEMİRATAR ÇOK İYİ SİKİLİR VALLAHA
    BN OLSAM DOYA DOYA SİKERİM SELİNİN GÖTÜ ÇOK BÜYÜKKKK
    MARAZ ALİ BOL BOL SİKMİŞTİR ÇOK ŞANSLI

  290. HOPPPPPPPPPPPPPP HOPPPPPPPPPPPPPPP HOŞTTTTTTTTTTT SN KİM OLUYOSUN BAKIYIM MEHMET MİSİN NE ZIKKIMSIN SANA BURDAN Bİ ÇAKARIM TERBİYESİZ UTANMAZ ARLANMAZ PİSLİK

  291. idil demiş

    yha idili öldüren erşşek çok kötü birisi dil görevini yapıyodu güzelim kız öldü gitti bu arada bende idildim şimdi esra komiser yada maria yada sofia olcam

  292. tuğçe demiş

    bende idildim ama şimdi nazlı yada esra komiser olcam

  293. ASLI demiş

    SELİN ABLA SENİN EN BÜYÜK HAYRANINIM

  294. kübra demiş

    ben seni çoook seviyorum adanalıyı da çok izliyordum ama artık sen yoksun ve artık hiç güzel değil hem sofyada yok o yüzden hiç sevmiyorum artık ve yavuzlar adanada hiç güzel değil

  295. serenay demiş

    seni çooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeviyorum

  296. bende seni çook seviyorum serenay bende senin hayranınım seni çook seviyorum bunu hiç bir zamanda unutma ve sizide çook seviyorum özelliklede konuşanları hadi sizde konuşun

  297. edanur bahar demiş

    slm seni çok sevıyorum sü ankı dızın şüpeyı cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevıyorum iyi bir oyuncusun

  298. edanur bahar demiş

    slm seni çok sevıyorum sü ankı dızın şüpeyı cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevıyorum iyi bir oyuncusun ailem sevdiklerimden 1 idil adanalı yavuz maraz ali 2 sevdinlerim nolur bunu oku yalvarırım

  299. Bekir demiş

    Selin seni dunyalara degismem buni bilesin

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

