Adanalı Dizisi – Müzikleri – Resimleri – Web Sitesi

Adanalı dizisi, adanalı izle, adanalı film izle, adanalı dizisini izle

Adanalı / Jenerik Müziği (Download)

Posted by kedimi7m Kasım 16, 2008

Adanalı / Jenerik Müziği

İndirmek için TIKLAYIN

264 Yanıt to “Adanalı / Jenerik Müziği (Download)”

  1. sadık said

    çok güzel müzik ve filim

  2. bece bundan daha güzel film olamaz SÜPERSİNİZ adanalı abiye çok selamlar
    maraz ali benim bi arkadaşım senin hayranın sana resmen deli oluyooo. dün sınıfa duyuru yaptı bundan sonra bana maran fatoş dayin dedi şok oldul sana bayılıyo dergilerde posterini istiyo SENİ ÇOK SEVİYOOOOOOOOOOOOO RRRRRRR FATOŞŞŞ

  3. çok güzelllllllllll iyi 47. mansalı alimi ne ölcekmiş

  4. belish said

    süpersnz bomba gibi dizi walla bn adanalıyım allahına kadar adanalıym oktaya hastayım süfey oynuyo bn izmir menemendan yazıorum SİZİ WE EKİBİNİZİ ÇOK SEFİORUM SAKN DİZİYİ BİTİRMEYN İİİİİİİİ BAŞARILAR

  5. halil said

    çok güzel harika

  6. MaRaZ EmRe said

    harika bi dizi bu dizide emegi geen herkese cok tesekkur ediyorum sophia cok guselsin hastayım sana 😀 bi kız bu kdar mı guysel olurr 😀 (L)sophiaaa seni cok seviyorummmmmmmmmm 😀

  7. yasemin said

    diziyi çok beğendim hayatımda gördüğüm en güzel dizi yani tek kelimeyle süper

  8. gülçin said

    dizi çok güzel fark var şarkısı çok güzel sofya çok güzel bir kız

  9. hicran said

    maraz ali sana bayılıyorum

  10. hicran said

    adanalı sen rolünü çooooooooooooooook komik yani çooooooooook güzel yapıyorsun seni çooooook seviyorum.
    maraz ali sana diyecek birşeyim yok çünkü sana bayılıyorum seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.sen çooook yakışıklı birsisin.seni yakından görmeyi çooooooooooooooook istiyorum.

  11. hicran said

    maraz ali sana bayılıyorum seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum sen çooooooooooooooook yakışıklı birisisin.seni yakından görmeyi çoooooooooooooook istiyorum

  12. ADANA(SEYHAN) said

    HARİKA BİR DİZİ YAPMIŞSINIZ GERÇEKTEN BİR ADANALININ YAŞAM BİÇİMİNİ YANSITMAK ZORDUR AMA OKTAY KAYNARCA BUNU ÇOK İYİ BAŞARMIŞ ÖZELLİKLE DÜNKÜ BÖLÜMNÜZÜ ÇOK BEĞENDİM SELANİKLİYİK OLMAZMI 😀 kzım selanikliyik allahın adamıyık olurmu hiç 😀

  13. beyza said

    flmde cok gusel muzıgıdeee :)ewt adanalının rolunu cok gusel yapıyo ama maraz alıde gusel yapıyor kısacası butun herkes gusel yapıyorr:)

  14. emirhan said

    bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hırsız adamı seviyorum çok yakışıklı ve boylu ooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu görmeyi çok istiyorum

  15. gizem güven said

    ceza şarkısı ne yha

  16. ben adanalıyı beğeniyorum çok komik heleki selim le çok uğraşıyo çok güzel bi dizi yönetmene tsk.ler böyle güzel dizi yaptığı için

  17. adanalı dizisi coookkk güzel ama ben olmadığım icin fazla güzel değiil ceza vark var carkısı uymuş

  18. Mustafa said

    bu kadar mı güsel bi dizi olur yaw

  19. Mustafa said

  20. nurcan said

    bence sofya ve başkomsr yavuz çok komik çükü o adanalı onu çok seviyorum onu yakından çok görmek istiyorum

  21. nurcan said

    aaa bide başkomser idil oda çok güzel sizce öbür bölümde soya ölüyo mu

  22. nurcan said

    yani sofya ölüyo mu

  23. sami korkmaz . adanalı filmi gerçekten çok müthiş bu kadar beni tv ye bağlayan film olamazdı sadece tv de belgesel ve maç seyrederdim adanalıdan sonra tv müptelası oldum seyrettiğim bölümleri tekrar izliyorum

  24. adanalı filmi beni tvye bağlayan tek dizi oldu belgesel ve maçtan başka birşey izlemezdim tv de müthiş film olmuş türk halkına hitap edebiliyor çakırın tüm filmleri seviliyor helal olsun onu tanımayı çok isterdim

  25. kurtlar vadisini çakır zamanında arasırada olsa izlerdim o filmden çıktı bende filmi seyretmekten vazgeçtim müthiş oyuncu tek kelimeyle

  26. helal sana çakır helal sana maraz ali rolünü çok iyi yapıyorsun ama son bölümde 20 kişi silahlı burnun bile kanamadı kırmızı boya sürsen en azından biryerin kanasaydı orda hatalı filmi yapanlar aşırı abartılı

  27. biraz abartıyı aza indirdiğinizde film dahada güzel olacak lütfen dikkate alın bu fikrimi o dizide rol almak oynamak isterdim doğrusu. teşekkürler adanalı

  28. Orhan said

    abi bu jenerik muzigi nasil indiriyim yahu?

  29. hakan said

    BEN UZUN LAFIN KISASINI SÖYLEYİM ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL BİR DİZİ WEEEEEE BEN İDİL HANIM GİBİ GÜZEL BİR BAYAN GÖRMEDİM SÜPER YANİ SÜÜÜPER………!!!!

  30. IĞDIRLI said

    SÜPER BİR FİLİM SÜPER

  31. ahmet said

    maraz ali sana balıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  32. ayca said

    harika bir dizii bayılıyorum maraz ali ve cetesine hastayımmm
    adanalııyııdaaaam cokkkk seviyorummmm
    bu dizi reyting rekorları kırıomuşş inşallah nazarr deymezz

  33. mustafa said

    cookkkkkkkkkk güzzzzel

  34. haan said

    bu flm çok ve çokkkkkkkkkkkkkk güzel bayılıyorum

  35. FATİH said

    Ben şahzen bu filmi mükkemmel bir hırsla izliyorum mükemmel bir FiLm

  36. serseri said

    maraz ali sen çook güzel rolünü oynuyosun helal

  37. mert_07 said

    cok güzelll filim cumayı sabırsızlıkla bekliyorum _
    ___

  38. mert_07 said

    m-e-r-t_89@hotmail.com

  39. zülal said

    bence (sofia) abla çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel ama en güzel resimlerimi bulamıyorum

  40. büşra said

    bnce flim spr ama flimde biraz daha karışık şeyler olmalı mesela boncuk birine aşık olsun ama en yakın arkadaşıyla beraber spr olur yani bnce öyle olsun ama flim spr….

  41. cemil said

    süpper maymunlar cehenlemindeyim hiç kimse duymamış sordum hiç kimse görmemiş ve hiç kimse konuşmamış korkular dolup taşınca komşularda kalmamış yalancı çoğalmış ordularda saf almış sanki zan altında pozisyon sert penaltı harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  42. HaLiM said

    ADANALI DİZİSİ ÇOK SÜPERRRRRR

  43. maraz rahman said

    maraz alinin hareket ve davranısları çok güzel diziyi çok begbeniyorum her cuma bakıyorum rahman

  44. ecemnur said

    adanalı dizisindeki yavuz başkomser çok iyi rolunü oynamış ve çok komik mesela serenay sarıkayayı çok seviyorum ve bana msn adresini bilsem çok sevinirim benim msn adresim hepsibir_ecem@hotmail.com

  45. eren said

    adanalı dizisini çok seviyorum.yavuz baş komiserin rolünü özenerek oynadığını düşünüyorum.özelliklede jenerjik müziğinizin diziye çok uyduğunu iletmek istiyorum ve size oyunculuk hayatınızda başarılar diliyorum

  46. osman said

    adanalı 4 dörtlük deyil 14 dörtlük bi dizi

  47. osman said

    slm ben pisko reis harun ve emre arkadaşlrım adanalı yı çok beyeniyorun çok güzel bu dizi emre ye slm lar

  48. osman said

    emre senin s…………

  49. ramazan said

    Bu film bence harika bir filim kesinlikle bu film tutar müziğide güzel filmde.

  50. emrecan said

    sofiayı sikeyim

  51. emre kır said

    bu film bence izlenme rekorları kırıcak :çünki herkesin bu filmi sabırsızlıkla bekleyip izledigini biliyorum o yüzden bu film tutar.bu filmi yayındankaldırmasınlar.

  52. Ada yılmaz said

    Ben maraz aliyi çok seviyorum adanalıyıda çok seviyorum çok şakalar yapıyor maraz alinin kasları çok güzel güçlü bir tip
    asla kaldırılmasını istemiyorum saygılarımı sunuyorum bu akşam izliyeceğim

  53. Bence cok guzel bir dizi ben hayran kaldim. Favori oyuncularim Maraz Ali Adanali Idil Sofya ve Maraz Alinin kardesi tum tanidiklarima selam Burcu ve Ecem e de selam

    by

  54. Soylemeyi unuttum bu aksam filmi izleyecegim

  55. dilara said

    wwallllaa türkiyede kmse bnm kadar adanalı dizisinin hayranı olamazzz bayılıyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    (bu arada sofia nın maraz alinin mi yoksa adanalının mı kızı orası biraz tartışılır)adanalı hayranları bana ulaşsın
    dilara55_1995@hotmail.com ok

  56. dilara said

    bu arada bu akşam adanalı vr herkez izlesinnnnnnnnnnn:)

  57. adanalı’ nın delisiyi hiç kaçırmam.Hele maraz ali ve adanalının deli gibi delisiyim

  58. şevval said

    maraz ali çok yakışıklı ona aşık oldum

  59. merve said

    alinin aşığıyım alinin bence idilden vazgeçmesi gerekir aşkım ali seni çok seviyorum

  60. gritakim said

    sen ali’yi rüyanda görürsün,bilmeyenler için söyliim ali zamanında türkiye güzeli seçilmişti

  61. yarensu said

    GRİTAKİM SEN RÜYANN DA GÖRÜN GERİZEK SANANE
    LANNNN

    MMMMMMMMMMAAAAALLLL

  62. yarensu said

    GRİTAKİM SEN RÜYANN DA GÖRÜN GERİZEK SANANE
    LANNNN

  63. yarensu said

    BİZDE BİLİYOZ BİRİNCİ OLDUGUNU
    SEVİYORUMMM LZAANNNNN
    DİYECEGİNMİ VARRR

  64. SİMAY said

    ben adanalıyı seviyorum ve izliyorum bi bölümünü bile kaçırmadım sofiyayı seviyorum bilgisayarımda hep sofianın resimleri var

  65. SİMAY said

    ben adanalıyı severek izliyorum ve hiç bölümünü kaçırmadım desem inanırmısınız bence inanın hiç bi bölümünü kaçırmadım bilgisayarda herşeyimde onlar var odamda bile yapıştırmaları var ben bu adanalıyı hiç bırakmıycam galiba

  66. beytullah said

    bençe adanalı süper bi filim ya çok seviyorum hele maraz aliyle adanalıyı çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm………………:D

  67. beytullah said

    adanalıya bayılıom sizde öyledir çogunuz zaten

  68. beytullah said

    yarensu senbi deli sin mmmmmmmmmaaaaaaaaalllllllllll

  69. haydar said

    sofiaya bayılıyorum ama idil bambaşka

  70. adanalı mehmet said

    benim en sevdiğim karakter adanalı walla hele acı dürüm yemesi tam bana göre

  71. çokkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllll valla
    tam bana göre

  72. saçmalama şevval

  73. irem said

    ya çok süper bir film ya resmen ama adanalı yavuza aşığımmm onu çok seviyorummmmmmmm selamlar

  74. CAN said

    MARAZ ALİ SENİN BİR HAYRANIN

  75. samet said

    helal size cok güzel bir dizi hele müzikleri aç arabada basları patlat fark vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

  76. alemci 71 SAMET said

    malaz alinin yerinde olayım herseyi gercektede yaparım

  77. pusu_256@hotmail.com said

    coooooooook manyak harika bir dizi

  78. maraz onur said

    maraz aliyi çok seviyorum çok iyi dövüşüyor

  79. Gerekmez said

    maraz aLİ’yİ Adanalı Yı SeViOm ÇOK GÜZEL BİR DİZİ…EN ÜSTTE ANKET YAPMIŞLAR YA TABİİ ADANALI TUTAR bu dizi sonsuz bölüm olsa sonsuz yok diosanız var ters 8

  80. mücahit said

    slm adanalı ve maraz ali dizinize hayranım
    bazen keşke marazali yerinde olsam diyorum yani marazmüco-marazmücahit hepinizi çok seviyorum

  81. mehmet said

    mehmet adanalıyı ve maraz ali yi çok seviyorum içlerinden en ve ençok sevdiğim kişi maraz ali

  82. mehmet said

    iyi günler

  83. cesur maraz ali ile şeyda said

    maraz ali çok yakışıklısın lütfen benim emesenimim kaydet çok sevinirim nolursun dizide çok güzelsin emesenim syd.asl@hotmal.com lütfen seni beyeniyorum nolursun lütfen kaydet byyyyyyyyyyyyyyy

  84. süper ben böyle bişey görmeedim

  85. maraz aliyi çok seviyorum çok yakışıklı

  86. MARAZ ALİ_73 said

    MEHMET AKİF ALAKURTU ÇOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

  87. yasin said

    abıler supersınız yav ben daha hayatımda bu kadar heycan lı bı fılım gormedım hem heycxan lı hemde komık o adanalının yaptıgı hareketler yukmu hele o bıygını ellemesı yukmu benı bıtırıyor be yasin_isik_03@hotmial.com

  88. okan yavuz said

    helal olsun

  89. İstanBullu said

    Ya Müko Bir Dizi Kaçırmadan İzlerim Tekrarlarını Bile İzlerim

  90. mert said

    maraz ali cok güzel oynusun sana bravo valla

  91. adanalı mehmet said

    ben idiremedim nasıl indircez yaaaaaaaaaa

  92. adanalı mehmet said

    en sevdiğim dizi a_d_a_n_a_l_ı

  93. meriç said

    adanalı sen çok iyi oynuyon. çok komiksin.
    maraz ali sen çok hareketlisin. ama sende çok iyi oynuyon.
    idil sen çok iyi bir kızsın hepsinden iyi yapıyorsun.
    banada bir sahne ayarlarsanız sevinirim.
    kendinize iyi bakın

    meriç akbıyık

  94. savaş said

    adanalı çok seviyorum en çokta maraz aliyi diycek bir kelime varsa adanalıyık ALLAHIN adamıyık

  95. yavuz said

    iyki böyle bir film çekiliyor

  96. yavuz said

    adım bile yavuz film bana çekmiş zaten ilkten film beni çekti xD XD

  97. ayşenur said

    adanalı dizisini çok seviyorum sofiayı maraz alşiyi çok seviyorum maraz ali gibi bende sinirliyim birazçık harekelerimiz benziyo onunla belki insanlar sasırabilir ama ben okulumda dahi arkadaşlarımı (erkek olan) dövüyorum birinin bana vurması bana işlemez

  98. Gm_MyStaR said

    LinK Kırılmış Uçmuş link Düzelt ŞuNu İndrelM

  99. mehmet said

    adanalı dizisini çok seviyorum. en çok maraz ali adanalı ve idili çok seviyorum süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  100. ümit said

    maraz ali sana hastayım.bütün sülale seni izliyo ve çook beğeniyo

  101. rıdvan said

    ben hayatımdda bu kadar gerilimli bukadar sürükleyici bir film görmemiştim yapımda emeği geçen oyunculardan mehmetali alakurt ve oktay kaynarca’ya çok teşekkürlerimi bildirim saygılar

  102. ya harikasınız ben her zaman kaçırmadan izliyorum süpersiniz

  103. yusuf said

    adanalı dan çok etkilendim artık onu çok seviyorum hele tillki yi seviyorum adanalı bu sefer yakalıyor kötü adamı orası çok heyecan verici birşey ben maraz ali yi de seviyorum yusuf günebakan 3A sınıfı cumhuriyet ilk öğretim okulu

  104. Fuat said

    çok güzel bi dizi seviyorum her zaman izliyorum çok güzel….

  105. furkan said

    acok şubat mart

  106. tuncay said

    Adanalı dizisini çoooooooooookkkkkkkkkk seviyorum en çok maraz ali yi seviyorum helal sana maraz ali–_____-__—MARAZ TUNCAY

  107. maraz ali said

    ben maraz ali yim maraz ali nin hastasıyım inanır mısınız valla mehmet akif alakurt ve oktay kaynarcanın hastasıyım mehmet akif alakurt o adanalı filminden hiç ayrılma hemde o film sana çok yakışıyor ve herkese bir vuruşta öldürüyorsun valla sana çok çok çok çok çok çok çokkkkk çooookkk hastayım ceza fark var şarkısıyla çok yakışıklı oluyorsun yani birden

  108. maraz ali said

    mehmet akif alakurt seni çok seviyorum
    heyyyyy
    fark var seninle iyi arasında büyük bi fark var benimle senin aranda kocaman bi fark var iyile kötü arasında duran maymunlar cehennemindeyimhiç kimse görmemiş ve hiç kimse konuşmamış korkular dolup taşınca komşularda kalmamış yalancı şahitler çoğalmış ordularda saf almış sanki herkez yer altında pozisyonsa pen altı yer altından çıktım ben çoktan fareydim çok yol aldım korktum bazen bende herkes gibi umudum kalmadı

  109. taha said

    MARaZ ADMIMSIN HARİKA BİRİSİN SANA BAYILIYORUM

  110. taha said

    MEHMET AKİF ALAkurt seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum harika yakışıklısın

  111. maraz ali said

    mehmet akif alakurt senı çok sevıyorum yazın mardin e gelecem iy sallah sende gelırsın mardine

  112. serhat said

    bence idlin göğüsleri ve amcıgı süper tam sıkmelık marazaliye yar etmm onı sıkmek ıstiooooom

  113. serhat said

    amına koyım idilin ya onu sıke sıke kangren etsem hala sıkerım warya onunla yatakta 10 dkk bile yatsam yeter bana

  114. halil said

    ben idile hayranım çok güzel bir kız ben 16. bölümde maraz ali’ninyanında yatan orusbuyu idil zannettim ama maria ya güzel malı varmış maria malı görünce dayanamamış vermiş çok hoşuna gitti herhalde fel fel liyordu

  115. cevdet said

    adanalıya bayılıya bayılıyorum marazali çokçokçokçoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  116. cevdet said

    18 bölümü niye yayınlanmadı

  117. cevdet said

    18 bölümü çok merak ediyoruzzzzzzzzzzzz maraz ali seni çokçokçokçokçokçoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  118. cevdet said

    ulan hayvan serhat pislik atkna sikerim doğru dürüst konuşana ana avradını siktiğimin çocuğuyorumunu doğru dürüst yap

  119. tilki timuru çok seviyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrum maraz ali de iyi ama en iyisi TİLKİ TİMUR(ALİCAN YÜCESOY)BUNU ONA İLETİN

  120. Hakan said

    Arkadaşlar adanalı dizisinin yangın sahnesindeki türküyü bulamıyorum eğer yardım ederseniz sevinirim sanatçının ismi veya msn aracılığıyla olurmu şimdiden tşk ediyorum (tonmaisteron@hotmail.com)

  121. dogukan said

    harika bir dizi

  122. dogukan said

    bence bu dizi tam bir harika hele hele maraz ali

  123. dogukan said

    adanalının jenerik müzigi gibi müzik yok

  124. dogukan said

    valla maraz ali çok yakışıklı hastayım ona dizide en sevdigim karekter

  125. NEHİR said

    adanalı dizisine bayılıorum hiç kaçırmadım….

  126. maraz said

    yaa ben adanalı bitti diye 2 gözüm 2 çeeşme ağlıyodum bitmmeiş sevinçten çığlıklara boğuldum bina ayağa kalktı valla adaalıyı seviyom

    istabulda tahsin karabulu

  127. maraz said

    reyting kırdı bu dizi lafa mafa gerek yok cenenizi yormayınn#
    gukan demiş
    Mart 18, 2009 2:17 pm

    valla maraz ali çok yakışıklı hastayım ona dizide en sevdigim karekter
    #
    NEHİR demiş
    Mart 19, 2009 12:03 pm

    adanalı dizisine bayılıorum hiç kaçırmadım….
    #
    maraz demiş

  128. maraz said

    malsın hee

  129. maraz said

    akp sen bizim heee

  130. selin demiratar said

    diziyi bukadar beğeneceğinizi bilseydim daha şık giyinirdim

  131. ebru said

    okulda bunun oyununu oynuyoruz idl ben yaren ise sofya bence bu dizi çok güzel bayıldım

  132. SELİN DEMİRATAR said

    aaa arkadaşlar çok ama çok tşk ediyorum sizlere msnem yayınlansa sizinle çet yaparım alinin bnde msnesi var vereyim isterseniz mehmet_alakurt@hotmail.com ama bnim verdigimi soylemeyin okey sizleri sewiyorum

  133. heyyyy said

    hey dostum naber lannn

  134. MaRaZ ApO said

    maraz ali sana bayılıyorum çok güzel rol oynuyosun ve çok çekicisin

  135. furkan said

    maraz ali herkesi döver

  136. muhammed said

    maraz benim

  137. melis said

    ya bu nerden dinleniyo hiç dinleyemedim eğer puan verliyosa 0000000000 veririm

  138. jjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk müziklerini bulamıyom yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  139. emre said

    oha nasıl dı ama uçakta geldi adama kafayı bi gömdüüüüü
    ???????

  140. emre said

    çok güzel

  141. melike said

    maraz aliyi cok seviyorum adanalı dizisi 1 numara bir dizi maraz aliyle tanısmak istiyorum hic kacırmadan izliyorum diziyi maraz aliyle idil cok yakısıyorlar.. seni cok seviyorum mehmet akif alakurt

  142. emirhan said

    adanalı çok güzel bi dizi

  143. emirhan said

    fark var çok güzel bi müzik

  144. ADANALI DİZİSİNE BAYILIYORUM YA HARİKA Bİ FİLM AMA MARAZ ALİYİ VE İDİLİ HİÇ EVMİYORUM SADECE başkomiser YAVUZ’U YANİ ADANALIYA BAYILIYORUM ÇOK TATLI BİRİ ADANALI SENİ ÇOKKKKKKKK SEVİYORUMMMM :):)

  145. BİRSUN said

    sizi çok seviyorum

  146. cihan baba said

    mehmet abi seni çok sewiyorum

  147. cihan baba said

    marazz

  148. cihan baba said

    sonunu düşünen kahraman olamaz

  149. cihan baba said

    mehmet abi seni gördüm o yeter çok yakışklısın!!!

  150. Ömer tuğrul said

    süpper

  151. Ömer tuğrul said

    mehmet abi yaa sana hayranım vallaa çok yakışıklısın

  152. COK SUPER BAYILIYORUM YAAA HAYYYYYY FIKO MARAZ ALI ADANALI BUYUK BASARILI BIR FILMMMMMM SAYGILAR MUSTAFA

  153. alpay said

    bayılıyorum be üyle güzelki içindeymiş gibi oluyor hele maraz ali varya ben onun hayranıyıyım onu çok seviyorum

  154. alpay said

    MaRaz aLiye özenmek istiyorumby

  155. cemil said

    AdanA cukUrOva belediye evleri sn cemil budi aslında birazda sert olmalı aynı adanlılar gibiya ne ya bu yumusak sert olsunku dahada cokseverler ya sn EtAme C M L yazan

  156. behnam said

    her kese meraba ben behnam irandan
    benje gercek bi dizi
    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    basarilarinin devamini diliyorum

  157. sie lan şerefsizler said

    iyi şallah maria sofia ve adanalı yavuz beraber olurlar sonracıma heee komik adam var adı lazım değil lezize teyzenin yeğeni oda kızla evlenir sonracıma maraz ali idil le evlenir neyse bugün ingilizce sınavı var bayyyyyyyyyyyyy

  158. adanalı harika küçük bi kızda sayılmam ben ilköğretim 3e gidiom ama aranızda en küçük olabiliim nese konumuz bu değil ne kadar küçük olsamda yorum yapabilirim bence herkez çok güzel oynuyor ama bunun gerçek olmadığını da herkez biliyor dizinin en sevdiğim kısmı FARK VARlı bölümü ben en çok şarkıyı severim inşallah bu siteyi yeniden bulabilirim çünkü hep bi siteye yorum yazdım mı o sitenin ismini unuturum

  159. enes said

    marazaliyi çok seyiyorum

  160. alev said

    ya bu diz süper
    ben adanada dogdum adanada büyüdüm adanada ölecem
    ailecek bu diziye bayılıyoruz süper ya ve gittikçe dahada güzel oluyor süpersinizzzzzzzzz hastanızım.com

  161. memduh said

    bence süper ben bayılıyorum bu diziye ye

  162. havva said

    marazali rolünü çok güzel yapıoysun sana hayranım bana msnni verirmisin lütfen

  163. fatih said

    sizi çok seviyorum sakın diziyi bitirmeyin

  164. fatih said

    mehmet akif(maraz ali) seni de çooooooooook seviyorum

  165. yusuf said

    maraz ali’yle ben vallha maraz içeriye dalar en keskin nişancıyım ya tabi bende teker teker adamları öldürürüm

  166. ***utku*** said

    ***bence rekor kırar yani o kadar gerçekçi bir dizi herkes izliyomuş bizim sınıftan ben ve diger sınıf arkadaşlarımda bayılıyo aaDDaaNNaaLLıı***

  167. ***utku*** said

    ***bence çççççççççççççççooooooooooooookkkkkkkkkkkkk güzelr dizi ben cumagunlerinin çoook çabuk gelmesini istiyorumm***

  168. hatice kübra said

    ADANALI DİZİSİNİ ÇOOK BEĞENEREK İZLİYORUM. İDİLİ ÇOK BEĞENİYORUM ADANALI YAVUZUN “YENİ GELDİM ADANADAN BEN ANLAMAM BADANADAN” SÖZÜNÜ ÇOOK BEĞENİYORUM……………..

  169. sofia said

    sizi çok beyeniyorum her cuma izliyorum

  170. sofia said

    sizi çok seviyorum diziniz çok güzel çok ta beyendim

  171. yaa bu kadar güzel dizi olur mu onu her akşam izliyom süpeeeeeer bir dizi yapanlara teşekkürler…bence hepsi çok güzel rol yapıyorlar

  172. MARAZ İBO said

    BEN ADANALI DİZİSİNİ SEVEREK İZLİYORUM ÇOK GÜZEL BİR DİZİ ALLAH ÖYLE BİR DİZİ BİZEDE NASİP EDER İŞALLAH HERKEZ İZLESİN DİYORUM

  173. MARAZ İBO said

    ARKADAŞLAR HEP BİLİKTE ADANALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:d:d:d:d:d:d:d::d:d

  174. ben mehmet akif abiyi çok beyendim fakat 4.bölümde keşke dayak yemeseydi bide oktay abi adanlı olmak senin ruhunda var

  175. muhammet said

    bombaaaaaaaaaaaaaaaaaa gibi bir film hayatımda böyle bir film görmedim

  176. size adanalının msn sini veriyorum oktay_adanalıyık@hotmail.com

  177. irem said

    adanalı sana aşığımm rolünüü süper yapıyosun sen gerçekten ceyhanda ata mı bindin ama sen malatyalısın okudum bide habertürkte adanalı yakalanmış sen o olamazsın di,mi adanalı oktay kaynarca seni çook seviyorum maraza ali senide seviyorummm adanalıdakilerin hepsini seviyorum ama sadace adanalıyı daha çok seviyorum…

  178. gürcükizi said

    bn bu dizği hayranım hiç kaçırmıyorum lütfen bu dizi final olmasın ve ferruh ve boncuk yassın bu aadsa rüzgar aksotun hayranıyım

  179. serhat eriş said

    çok pis bir diz

  180. Görkem said

    maraz ali mütiş enmütişide idil.

  181. maraz arda said

    yalan atma salak selin demirtaş onun msn sini ben çok iyi biliyorum tamam mı!!!!!!!!!!!!!
    oktay_kaynarca1899@hotmail.com

  182. mamet said

    sofyayı çooooooook sikmek isti yorum

  183. biz maraz ali yi çok seviyoruz ama lezize teyzeyi çok seviyoruz

  184. merhaba ben emir adanalıyı çok seviyorum başaralırın devamını bekliyorum maraz ali ile idil birbirine çok yakışıyor onların gerçek hayatta birlikte olmalarını dilerim ben lezize teyzeyi çok seviyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  185. can said

    İDİLE AŞIĞIM HEMDE ÇOK

  186. can said

    Çok güzel filim
    Çok beyedim hemde çok beyedim
    Bu filim olmasa kayı yerim
    idile aşığım hemde çok seviyorum
    güzel filim hayran oldum

  187. can said

    byendim

  188. can said

    idil beni aramazı için Tel 327 80 65

  189. can said

    far var var
    iyice havaya gir

  190. berkay samur said

    bence bu dizide bir eksiklik var ben oynamıyorum ceza şarkısı baya uymuş emeyi geçenm tüm ekibe teşşekür ediyorum maraz aliyide sewiyorum finalinin gelmesinide istemiyorum…….

  191. ERT?RK said

    süper bir dizi. Maraz Ali’ye hayranım…

  192. ERT?RK said

    ssssüper.ssssssssssüper bir dizi yaa…*

  193. özgür said

    çokgüzel bir dizi bu dizi adanalı yani oktay kaynarca ve mehmet akif alakurt çok iyi oynuyorlar ama çok kavga ediyor lar

  194. batuhan said

    nezne nineyebayılıyorum hergördüğümde gülmekten ölüyorum

  195. emre said

    MALESEF ARKADAŞLAR LİNK FAZLA İNDİRİLMEDEN DOLAYI KIRILMIŞ YENİSİNİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM.AMA YİNEDE TEŞEKKÜR EDİYORUM

  196. batuhan said

    bili yorsunuski eskiden emretkOMUTANIM OYNUYORDU BENCE ODİZİ DANALIDAN DAHAGÜZELDİ

  197. cansu said

    çoooooooooooooooooook güzel bir dizi her bölümünü izliyorum ve bayılıyorum yalnız internetten resim indirirken pek resim göremiyorum ama nese lezize ninede çok hoşuma gidiyor lütfen bu diziyi bitirmeyin

  198. kıvanç emre ipşir said

    süper bir film

  199. ege said

    allah belanı versin (baş)komser yavuz maraz ali soyamıyo kim seyi

  200. mehmet said

    ben mehmetb aakif alakurt oktay kaynarca ve selindemiratar ve tüm adanalıda oynuyan tüm oyuncuları çok seviyorum bende maraz ali gibi oyuncu olmak istiyorum sisi seven hayranınız

  201. mehmet said

    dizi reyting alsın diye her bölümü izliyorum

  202. mehmet said

    mehmet akif alakurt ve oktay kaynarca ile birgün görüşeceğim tanışacagım sizi çoooooooooooooook ama çooooooooooooooook seviyorum

  203. mehmet said

    izlediğim bölümü 10 kerede olsa 100 kerede olsa hep izlerim hiç bıkmam

  204. mehmet said

    bu film cokk güzel komedi macera hepsi burda

  205. mehmet said

    en sevdiğim 2 film var biri serseriydi biride adanalı

  206. maraz oğulcan said

    ben oğulcan adanalıyı severek ve beğenerek izliyorum böyle güzel bir diziyi hiç bir yerde bulamazsınız

  207. MaRaZ OsKi said

    maraz ali maraz ali maraz alii en büyük delikanlı abi idil yenge olmasa maraz ali doğmasa gönlüm hep seni ister bu dizi büyük bir alkışa değerrr

  208. MaRaZ OsKi said

  209. MaRaZ OsKi said

    CEteler İçin de MaraZ ALi
    O biR DEliKanli Abİ
    10 AdaM DöVerdİ
    OrGAnize Suç SiteSi LİderiYdi
    İdil YEnGe Polİs
    AdaNali EDeR Hepsİnİ HApiS
    <<<>>>

  210. MaRaZ OsKi said

    MACErA DEvaM EDer
    MaRAz ALi ADam Döver
    Bu GÜn SEzoN FİnaLii
    KIşa devam Etsin Adanalii

  211. Ekber said

    Ben bu diziyi cok seviyorum

  212. Ekber said

    Kardesim Maraz Aliyi,Idili ve Adanaliyi cok seviyor bir gun onlari gorecegini umut ediyor

  213. Ekber said

    bu diziyi Azerbaycanda sevenler cok.Herkes buyuk hayranlikla izliyor

  214. hatice said

    aaaaaaaaaaaaaddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllııııııııııyyyyyyyyyyııııııı ccccccccccccok ama ccook seviyorum

  215. hatice said

    hatice612009@hotmail.com

  216. feff said

    kötüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

  217. çok güzel bi dizi maraz ali yi çok seviyorum aynı benim

  218. maraz ali organize şuç çetesi her şeyi yapar 20 adamı döver
    kimse dürduramaz o organize suç çetesi lideridir

  219. hilal said

    adanalıyı dizisini çok seviyorum beğenerek izliyorum hiç kaçırmam aslaa!!! özelliklede başta adanalı olmak üzere maraz aliyi sofia yı maraz alnin adamalrını bide LEZİZE TEYZEYE (FİKOYU) çok seviyorum ama diziden hiç çıkmamalarını da istiyorum fikosuz olamazzz

  220. bosver said

    ya arka sıradakilerden daha guzel deıl gamzesofiaya 1000 çekerr

  221. muhammed said

    maraz alinin en sevdiği müziiiiiiiiği söyleyiin

  222. muhammed said

    ceza nedenn benim şarkımı adanalıyaaaaaaaaaaaa dinletiyorsunuz

  223. ceza said

    ıhovegot

  224. merve said

    ıyyyyyyy herkez güzel diyoo ben ce filmm berbatttt:d:D:d:d:D:Ds.s.s::S:S:S

  225. nezrin said

    bence marazzzzzzzzzz ccccooookkkkk cekici,ve idile cccccccccooooooooookkkkk yakistiriyorum.zaten onlarin hayatda evlenmelerine bi,subhe yok cunki,onlar sevgililer.isallah evlenirler.

  226. nezrin said

    bu yorumlarda dediklerinin her sey guzel amma bu dizi cok kutu diyenler de,gordum.bence siz cok zevksizsiniz bu guzelliyinde diziye hic kotu demek olurmu.ben azeriyim.bizim tarafda bu dizi izlenme rekordlari kiriyor.benim turkcem iyi sayilir.ben turkceyi,boyle merakli,aksiyonu,catismali,komik dizilere bakip oyrendim.yoksa nerede.bu sozlerimi unutmayi.bu da, “adanali”izlemiyenlere ders olsun>>>>>

  227. qumru said

    maraz ali-aksion,adanali yavuz-komik,idil-ciddi yani bu dizi super

  228. mehmet said

    oktay kaynarca ve maraz aliye hayranım onları cok seviyorum

  229. serenay said

    adanalı yı çok seviyorum serenay sarıkaya çok güzel kız

  230. arkadaslar ben bu adanalının jenarık muzıklerını ındıremıorum nasıl ındırebılırım bılen varmı

  231. harika
    bir şey
    bence bana
    katılmayan varmı

  232. mert said

    ulan muhammetmisin nesin adam gibi konuş lan marazımla ağzını burnunu kırarım senin

  233. mert said

    marazali adanalı ve cezaya aşığım onları benim sevdiğim kadar kimse sevemez.

  234. mert said

    MERT.KARABAG@HOTMAİL.COM

  235. mert said

    KÜÇÜK HARFLE

  236. mert said

    ben adanalı marazali ve çetesine bayılıyorum bence marazali dünyanın en kötü devini bile döver

  237. elif kalfa said

    ya süpersiniz idil ali hayranınızım ya bukadargüzel bi filim olurmu süpersiniz işşallah hiç bitmez sakallar yakışmış ali

  238. Berkay Ersoy said

    arkadaşlar böle giderse filmi bastan sona senaryo yeniden okuncak XD

  239. çok süper dizi süperdir ama La am ı na kodukları m marazali nin içeride ne işi va r sok göte napacaz sim di bakın adanalıda prıon break bn ziyecek diğerleride içeri girecek maraz dışarı çıkacak 😀

  240. mert said

    ADAM GİBİ KONUŞUN KİBAR OLDUK KABARDINIZ BAŞLARIM JENERİK MÜZİĞİNİZEDE SİZEDE!!!!

    SALAK ÇOCUKLAR

  241. bahar said

    adanalı hey hey hey

  242. yavuz_furkan said

    ben adanalı dizisine deli oluyorum çok süper bir dizi hiç bir bölümünu kaçırmam maraz aliyi çok seviyorum

  243. nazım said

    abi hapishanedeki kavga sahnesi çok güzeldi hele o saldır şarkısı müthiş

  244. Sagopa said

    Ezik Dizi:S

  245. MARAZ said

    ben MARAZ ALIyi cok seviyorum.ve onun sonsuz seyircisiyim

  246. abdullah said

    on numero

  247. alperen said

    çoooooooooooooooooooook güzel bayıldı buda adanalıya selam

  248. adanalıyık allahın adamıyık yavuz abi cok sevorum seni cuma günü hergün saat 20:00da seni bekliorum yavuz senden bişi istiyiceğim bnm msn yazzsam eklermsin yigit_yo_yo_petek@hotmail.com seni cok seviourm

  249. sie said

    anadan babaya adanalyık

  250. orhan said

    seni çok seviyorum sikmek istiyorum

  251. ibrahim said

    ben çok seviyorum adanalıyı hele maraz aliye bayılıyorum bide idile

  252. cihan said

    mal marazali ananı sikim idil seni sikim nolur

  253. tekin yalçın gaziantep said

    ben tekin msnem antep_73tekin@hotmail.com adanalı sana yarak sokum mariayı sıkım ben gaziantepte olan idili amını gördüm

  254. oguzcan said

    evet bence güzel bir dizi ama galiba maraz ali ve idil ve cetesi looo

  255. oguzcan said

    bence musik cok güzel

  256. mert said

    susun

  257. huseyn said

    adanali dizisi cok seviyoruz

  258. sofya said

    ben sofyayım dizide ölmüyorumm sakın diziyi izlerken a sofya ölecekmii diye sorgulanmayın ben sofyayım ve söylüyorum dizide ölmüyorumm

  259. sena said

    tabi tabi asıl ben sofyayım nisan mısın nesin bilmiom ben sofyayım sen sofya yı ahanda … bulursun bir kere onun gerçek adı sofya deil serenay sarıkaya serenay ablacım sana nokta nokta demedim o nisan mıdır nedir ona dedim budala nın tekisinnn

  260. sena said

    bide ismine sofya koymuş budala bu kız yaaa

  261. çok güzel teşekkürler

  262. MARAZALİ said

    çok geç açılıo ama yinede açılıo çok güzel

  263. MARAZALI said

    cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook zordu

  264. MARAZALI said

    bu nedir yaaaaaaa coook guzel

Yorum bırakın